شبکه های اجتماعی

اینستاگرام روی یک ویژگی مدیریت فولدر در دایرکت کار می کند

الساندرو پالوزی، که پیشتر چندین ویژگی و تغییرات منتشر نشده اینستاگرام را فاش کرده، گزارش می دهد که به‌روزرسانی آینده اینستاگرام ممکن است به شما امکان دهد نام فولدرهای پیام را در صندوق ورودی دایرکت خود تغییر دهید و مرتب کنید.

یک اسکرین شات ادعایی که توسط افشاکننده به اشتراک گذاشته شده، ایده‌ای از اینکه ویژگی مدیریت فولدر اینستاگرام در فایل‌های مختلف برای پیام‌های مختلف چگونه می‌تواند باشد به دست می‌دهد:

  • اولیه: چت های با اولویت بالا را نشان می دهد که می خواهید ابتدا آنها را ببینید.
  • عمومی: چت‌های با اولویت پایین را نشان می‌دهد که می‌خواهید بعداً بازگردید. اعلان های این پوشه به طور پیش فرض غیرفعال می شود.
  • همه: چت ها را از همه پوشه های دیگر نشان می دهد، به جز پیام هایی که به پوشه کلمات پنهان شما تحویل داده می شوند.
  • درخواست‌ها: درخواست‌های پیام را از حساب‌هایی که دنبال نمی‌کنید نشان می‌دهد.
  • از تبلیغات: چت ها را از تبلیغات پیام رسانی در اینستاگرام نشان می دهد.
    جدای از هدف، یکی دیگر از تفاوت های این پوشه ها این است که نمی توانید نام همه آنها را تغییر دهید یا مرتب کنید. به عنوان مثال، می‌توانید پوشه‌های پیش‌فرض «اصلی» و «عمومی» را تغییر نام دهید یا دوباره ترتیب دهید، اما نه پوشه «همه». نمی‌توانید چت‌ها را از پوشه «تبلیغات» به پوشه دیگری منتقل کنید.

اینستاگرام روی یک ویژگی مدیریت فولدر در دایرکت کار می کند

این ممکن است یک ارتقاء مفید از تنظیمات موجود در اینستاگرام باشد. برنامه پیام‌رسانی فوری در حال حاضر پیام‌های افراد، گروه‌ها و کانال‌های پخش را در یک فایل نمایش می‌دهد. این دارای یک فولدر جداگانه برای نمایش پیام های افرادی است که آنها را دنبال نمی کنید و می توانید کلمات پنهان را برای فیلتر کردن پیام هایی که ممکن است حاوی کلمات توهین آمیز هستند پیکربندی کنید.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار ویژگی مدیریت فولدر وجود ندارد. در همین حال، پلتفرم رسانه اجتماعی متا در حال آماده‌سازی چندین ویژگی دیگر برای به‌روزرسانی‌های آینده است. این شرکت بر روی تبلیغات غیرقابل رد شدن برای فیدهای کاربر، تم های چت مبتنی بر هوش مصنوعی، آشکارساز عکس برهنه، ارسال محتوای دارای تاریخ گذشته و بهبود ارسال متقاطع به رشته های spinoff مبتنی بر متن خود کار می کند. ماه گذشته، اینستاگرام چهار استیکر جدید منتشر کرد که موسیقی و سایر افکت‌ها را به استوری خود اضافه می‌کنید.

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا