شبکه های اجتماعی

یوتیوب به دنبال سفارشی سازی بهتر پلی لیست است

طبق گزارش‌ها، یوتیوب در حال کار برای اضافه کردن یک ویژگی سفارشی‌سازی جدید برای پلی لیست است که تجربه را برای سازنده و بینندگان محتواها بهبود می‌بخشد. Android Authority تعدادی سورس جدید را در حین حذف APK YouTube برای اندروید نسخه 19.26.33 بتا مشاهده کرد.

این سورس ها نشان می‌دهد که یوتیوب به کاربران اجازه می‌دهد تا جلدهای سفارشی ریز برای لیست‌های پخشی که در حساب خود ایجاد می‌کنند آپلود کنند. چندین پیام خطا مانند “دوباره امتحان کنید”، “آپلود انجام نشد” و “بعد تصویر شما کوچکتر از حداقل پشتیبانی شده است” در سورس گنجانده شده است. با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان این ویژگی در یک به‌روزرسانی آینده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت، وجود ندارد.

یوتیوب به دنبال سفارشی سازی بهتر پلی لیست است

هنگامی که یک لیست پخش در یوتیوب ایجاد می کنید، پلتفرم پخش به طور خودکار تصویر کوچک اولین ویدیو را به عنوان جلد پلی لیست انتخاب می کند. حداکثر کاری که می توانید انجام دهید این است که ترتیب ویدیوها را دوباره مرتب کنید و یوتیوب به طور خودکار تصویر کوچک اولین ویدیو را دوباره انتخاب می کند. هیچ گزینه ای برای آپلود تصویر از انتهای شما وجود ندارد.

در مورد ویدیوهای یوتیوب که می توانید از تصویر کوچک تولید شده خودکار استفاده کنید یا یک تصویر سفارشی را از دسکتاپ، اندروید یا دستگاه iOS خود آپلود کنید، اینطور نیست. می توانید یک تصویر کوچک سفارشی با حداکثر وضوح 1280×720 پیکسل در قالب های مختلف مانند JPG، GIF یا PNG آپلود کنید.

یوتیوب توصیه می کند از نسبت تصویر 16:9 برای تصاویر کوچک استفاده کنید زیرا بیشترین استفاده را در پیش نمایش ها و پخش کننده های یوتیوب دارد. برای پادکست ها، نسبت تصویر 1:1 را به جای 16:9 برای تصویر کوچک توصیه می کند. پلتفرم استریم تعداد تصاویر کوچک ویدیویی را که یک کانال می تواند هر روز آپلود کند محدود می کند. این محدودیت‌ها به عواملی مانند منطقه/کشوری که کانال در آن مستقر است، سابقه کانال، اخطارهای حق نسخه‌برداری و اخطارهای دستورالعمل‌های انجمن بستگی دارد.

 

منبع
neowin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا