شبکه های اجتماعیهوش مصنوعی
موضوعات داغ

واتس اپ از چت بات هوش مصنوعی یکپارچه در آخرین نسخه بتا رونمایی کرد

دستیار Meta AI در ماه سپتامبر برای WhatsApp، Messenger و Instagram منتشر شد. دستیار هوش مصنوعی در حال حاضر تنها در ایالات متحده در دسترس بوده، اما به نظر می‌رسد متا به‌زودی این ویژگی را برای دیگر افراد نیز ارائه خواهد کرد. آخرین نسخه بتا واتساپ با دستیار هوش مصنوعی ارائه می‌شود و اکنون برای دارندگان نسخه بتا قابل دانلود است.

این ویژگی در حال حاضر در نسخه بتا بوده، بنابراین همه به آن دسترسی نخواهند داشت. اگر در برنامه بتای WhatsApp هستید، می‌توانید آخرین نسخه را دانلود کنید و خودتان به بررسی آن بپردازید. از آنجایی که در حال حاضر در نسخه بتا موجود بوده، انتظار داریم واتساپ آن را به‌زودی برای سایرین نیز عرضه کند.

هوش مصنوعی متا چت بات ساده شما نیست زیرا دارای برخی قابلیت‌های پیشرفته بوده و همراه با ابزاری برای تولید تصویر ارائه می‌شود. بنابراین می‌توانید به AI دستورات متنی برای ایجاد «تصاویر عکاسی واقعی» بدهید. دستیار هوش مصنوعی همچنین می‌تواند توصیه‌هایی ارائه کند، جوک بگوید و به سؤالات معمولی پاسخ دهد. متا همچنین نمونه‌ای از درخواست از چت بات را برای توصیه نشان داد.

به نظر می‌رسد متا در حال انجام کارهای هوش مصنوعی خود بوده، به ویژه در عرضه گسترده آن. اخیراً از ابزارهای ویرایش تصویر و ویدیو مبتنی بر هوش مصنوعی برای اینستاگرام خبر داده است. این ابزارهای ویرایش مانند فتوشاپ را مستقیماً به اینستاگرام می‌آورد که هر کسی بدون نیاز به مهارت‌های فنی از آنها استفاده می‌کند.

نسخه بتا دارای هوش مصنوعی واتساپ منتشر شد

ویژگی‌های کلیدی هوش مصنوعی واتساپ
  • دستیار هوش مصنوعی شبیه به “هوش مصنوعی من” اسنپ چت است که به شما امکان می‌دهد با ربات گفتگو کنید. در واتساپ، این ویژگی نیز به همین صورت عمل می‌کند و برای چت‌های یک به یک و گروهی در دسترس است.
  • به گزارش WABetaInfo، این ویژگی جدید با به‌روزرسانی نسخه 2.23.24.26 واتس‌اپ بتا برای اندروید در دسترس است که می‌توان آن را از فروشگاه Google Play دانلود کرد.
  • واتساپ یک دکمه میان‌بر جدید درست در بالای دکمه «چت جدید» اضافه کرده است. این یک دایره صورتی مایل به آبی دارد که نشان دهنده دستیار هوش مصنوعی است. اگر روی آن ضربه بزنید، چت شما با دستیار هوش مصنوعی باز می‌شود.
  • به این ترتیب می‌توانید به چت هوش مصنوعی خود بدون نیاز به جستجوی آن برسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا