شبکه های اجتماعی

اینستاگرام امکان دانلود Reels ها را برای همه فعال می کند

اینستاگرام قابلیت دانلود Reels قابل مشاهده برای عموم را در ماه ژوئن راه اندازی کرد، اما دسترسی به این ویژگی را برای کاربران تلفن همراه در ایالات متحده محدود کرد. اکنون، آدام موسری، رئیس اینستاگرام در کانال پخش خود اعلام کرده است که این ویژگی برای همه کاربران در سراسر جهان در دسترس است.

هر کسی در برنامه اکنون می‌تواند حلقه‌های عمومی را در دستگاه‌های خود بارگیری کند و فقط آنها را برای مشاهده در آینده ذخیره نکند. آنها به سادگی باید روی دکمه اشتراک گذاری ضربه زده و دانلود خود را از آنجا شروع کنند.

همانطور که TechCrunch گزارش می دهد، موسری در طول پخش خود توضیح داد که Reels دانلود شده دارای واترمارک اینستاگرام با نام کاربری حساب است، مشابه ویدیوهای دانلود شده TikTok. علاوه بر این، Reels تنها در صورتی همراه با موسیقی عرضه می‌شود که با آهنگ‌های اورجینال امتیازدهی شود. اگر از موسیقی مجاز به عنوان پس‌زمینه استفاده کنند، اینستاگرام صدای آنها را حذف می‌کند.

ویژگی دانلود ویدیوی TikTok به جذب کاربران بیشتری به برنامه کمک می‌کند، زیرا به سازندگان (و ارسال‌کنندگان مجدد) راهی آسان برای اشتراک‌گذاری کلیپ‌ها در پلتفرم‌ها می‌دهد. افرادی که TikTok ندارند، اگر سازندگانی را پیدا کنند که می‌خواهند دنبال کنند یا می‌خواهند محتوای مشابه بیشتری ببینند، ممکن است تصمیم بگیرند که ثبت‌نام کنند.

اینستاگرام می‌تواند به دنبال تکرار این استراتژی باشد، اگرچه کاربران می‌توانند از بارگیری Reels خود جلوگیری کنند. برای تغییر گزینه‌های دانلود خود، آنها باید در قسمت Privacy در تنظیمات به Reels and Remix رفته و «Allow people to downloads your Reels» را خاموش کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا