شبکه های اجتماعی

قابلیت جدید تلگرام: اضافه کردن عکس و فیلم بر روی استوری منتشر شده

تلگرام در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به شما امکان می‌دهد استوری‌هایی را که در فید شما نمایش داده می‌شوند را مجدداً ارسال کنید و حتی پیام‌های ویدیویی را در یک به‌روزرسانی مشابه TikTok روی آن‌ها ضبط کنید.

تلگرام در اوایل امسال قفل استوری را برای کاربران رایگان باز کرد و از آن زمان به بعد آن را با چندین ویژگی که آن را کمی مفیدتر می‌سازد، تکمیل کرده است. موارد اضافی مانند واکنش ها و صدای سفارشی چند ماه پیش در دسترس قرار گرفت.

اکنون، تلگرام چند ابزار دیگر را به ویژگی Stories می آورد. اولین مورد، امکان ارسال مجدد داستان از دوستان و کانال هایی است که دنبال می کنید. در پایین پست‌ها، می‌توانید دکمه ارسال مجدد را فشار دهید که کاربران X/Twitter با آن آشنا هستند. با ارسال مجدد داستان، می توانید متن، شکلک اضافه کنید و حتی داستان را با نقاشی های سفارشی علامت گذاری کنید.

یکی دیگر از موارد اضافه شده، امکان ضبط مجدد استوری تلگرام است. پس از زدن دکمه repost آیکون دوربین ظاهر می شود. با ضربه زدن روی آن به شما امکان می دهد یک قطعه سریع از ویدیو را ضبط کنید تا آن را روی داستان ارسال شده مجدد قرار دهید.

در هنگام ارسال استوری تلگرام از ابتدا ویژگی ویدیو نیز اضافه خواهد شد. کاربران می توانند هر طور که صلاح می دانند، خود را ضبط کنند. این تغییر مانند ویژگی مشابه آنچه که TikTok در ویدیوهای همکاری ارائه می دهد، به نظر می رسد.

تلگرام همچنین پیام‌های صوتی رونویسی شده را با ظرفیت محدود و همچنین آمار داستان کانال‌ها را در این به‌روزرسانی برای کاربران رایگان می‌آورد. کانال‌ها همچنین می‌توانند شکلک‌های خاصی را به انتخاب واکنش‌هایی که شما به‌عنوان دنبال‌کننده مشاهده می‌کنید، اضافه کنند، و به هر کانال اجازه می‌دهد تا حدی شخصی لمس کند. علاوه بر این، وقتی کانالی را دنبال می‌کنید، فهرستی از کانال‌های مرتبط را می‌بینید که می‌توانید علاوه بر آن دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا