شبکه های اجتماعی

امکان تبدیل فایل صوتی به متنی در تلگرام فراهم شد

تلگرام به‌روزرسانی بزرگی را برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید خود منتشر کرده است که شامل مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید و ارتقا یافته است. از سال گذشته، کاربران Premium تلگرام می‌توانند رونویسی از پیام‌های صوتی و تصویری دریافت کنند و اکنون این پلتفرم این ویژگی را به روی همه باز می‌کند، البته به صورت محدودتر.

کاربران رایگان می توانند هر هفته دو پیام را به متن تبدیل کنند. فقط روی نماد → یک پیام صوتی ضربه بزنید و نسخه متنی یادداشت را دریافت خواهید کرد. تلگرام اشاره می کند که این ویژگی را به تدریج عرضه می کند، بنابراین ممکن است فوراً به آن دسترسی نداشته باشید.

در جاهای دیگر، تلگرام به دنبال بهبود کشف کانال است. هر زمان که به کانالی بپیوندید، منتخبی از کانال های عمومی مشابه را خواهید دید. تلگرام این توصیه‌ها را بر اساس شباهت‌های موجود در پایگاه‌های مشترک است. با رفتن به نمایه یک کانال، می‌توانید این توصیه‌ها را در هر زمان مشاهده کنید.

امکان تبدیل فایل صوتی به متنی در تلگرام فراهم شد

اکنون می‌توانید نظر یا واکنش ویدیویی را همراه با یک داستان اضافه کنید. شما می توانید اندازه این پیام ویدیویی را تغییر دهید و آن را در صفحه جابجا کنید. می‌توانید با پایین نگه داشتن نماد دوربین در ویرایشگر داستان، یک پیام ویدیویی اضافه کنید، ویژگی که صفحه‌ای را از کتاب بازی TikTok خارج می‌کند تا یک کلیپ سلفی بگیرید. می توانید با نگه داشتن انگشت روی آهنگ ویدیویی در پایین صفحه، صدا را تنظیم کنید.

بازنشر داستان شخص دیگری در حال حاضر یک مشکل است. فقط روی دکمه اشتراک گذاری یک استوری ضربه بزنید، سپس گزینه ای برای ارسال مجدد آن خواهید داشت. فقط داستان هایی که نمایان بودن آنها برای عموم تنظیم شده است می توانند مجدداً ارسال شوند. همچنین می‌توانید به استوری‌های بازنشر شده یک نظر ویدیویی اضافه کنید.

در جاهای دیگر، کاربران Premium می‌توانند نمایه‌های خود را با ترکیب‌های رنگی منحصربه‌فرد تنظیم کنند، همه می‌توانند تصاویر پس زمینه سفارشی را برای هر چت جداگانه اعمال کنند (کاربران Premium می‌توانند تصویر زمینه یکسانی را برای هر دو شرکت‌کننده تنظیم کنند) و مدیران کانال می‌توانند شکلک‌هایی را که به عنوان واکنش نشان داده می‌شوند سفارشی کنند. علاوه بر این، اکنون هر اپلیکیشن تلگرام می‌تواند زبان کدنویسی را در پیام‌ها تشخیص دهد و نحو را با قالب‌بندی مناسب برجسته کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا