شبکه های اجتماعی

Discord برنامه موبایلی خود را برای تجربه کاربری بهتر بازطراحی می کند

Discord همیشه اولین برنامه دسکتاپ بوده است. این برنامه برای استفاده در رایانه‌های رومیزی (یا لپ‌تاپ) ساخته شده است و به نظر می‌رسد که برنامه تلفن همراه همیشه یک فکر بعدی است. تا به حال.

Discord روز سه‌شنبه اعلام کرد که یک برنامه تلفن همراه جدید طراحی شده از چارچوب برای دستگاه‌های تلفن همراه را حذف می‌کند، “به عنوان چیزی که می‌توانید به عنوان برنامه اصلی Discord خود در هنگام حرکت استفاده کنید، نه به عنوان چیزی که در کنار برنامه دسکتاپ استفاده می‌کنید.” فرانچسکو پولیزی، مدیر محصول گروه دیسکورد در وبلاگ خود این تغییرات را اعلام کرد.

Discord

البته، این به معنای مجموعه ای از تغییرات در برنامه است، که قابل توجه ترین آنها یک چیدمان اصلاح شده است که سرورهای Discord و پیام های شما را در برگه های مختلف قرار می دهد، اما یک طرح بندی عمودی را برای سرورها حفظ می کند که به شما امکان می دهد در صورت داشتن چندین مورد به سرعت بین آنها جابجا شوید. چت هایی که در یک زمان مشخص انجام می شود

پیام‌ها اکنون پیام‌های مستقیم و پیام‌های مستقیم گروهی شما را در رابطی قرار می‌دهند که به شما نگاهی اجمالی به کارهایی که دوستانتان انجام می‌دهند، و توانایی رشته‌های مورد علاقه برای نگه داشتن آنها در بالای لیست پیام‌هایتان را می‌دهد.

احتمالاً یکی از هیجان‌انگیزترین به‌روزرسانی‌ها، امکان جستجو در همه پیام‌هایتان با یک نوار جستجو است، به جای اینکه هر رشته پیام را به‌صورت جداگانه جستجو کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که تعداد زیادی رشته پیام دارید و نمی توانید دقیقاً به یاد بیاورید که کدام یک بیت اطلاعات مورد نیاز شما را در خود جای داده است.

و این تنها تعدادی از ویژگی های جدید است. موارد دیگر، مانند روش‌های سریع‌تر برای ایجاد پیام‌های مستقیم گروهی و اقدامات پاسخ سریع‌تر، به همراه اعلان‌های ساده (و اکنون قابل اجرا)، مدیریت آسان‌تر نمایه ، جستجو در تنظیمات کاربر، و رابط کاربری صوتی و تصویری به‌روز شده نیز گنجانده شده‌اند.

همه این تغییرات در به‌روزرسانی برنامه موبایل DIscord گنجانده شده است. اگر دستگاه خود را برای به‌روزرسانی خودکار تنظیم نکرده‌اید، می‌توانید هر زمان که آماده بودید به‌صورت دستی آن را به‌روزرسانی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا