شبکه های اجتماعی

قابلیت جدید واتساپ: اشتراک گذاری با کیفیت اصلی فیلم و عکس ها

واتساپ در حال حاضر به‌روزرسانی جدیدی را برای کاربران iOS ارائه می‌کند که به افراد اجازه می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را در بستر پیام‌رسانی با کیفیت اصلی و بدون فشرده‌سازی به اشتراک بگذارند.

این پلتفرم به دلیل انتقال محتوا با کیفیت پایین بدنام بوده است، حتی پس از یک به‌روزرسانی در ماه آگوست که کمی با کیفیت بالا برای الگوریتم فشرده‌سازی آن به ارمغان آورد، بنابراین این یک تغییر جذاب است.

همانطور که قبلاً اشاره شد، این فایل‌های محتوایی اصلاً فشرده نیستند. در مقابل، بروزرسانی محتوا را به عنوان فایل‌های داده استاندارد در نظر می‌گیرد. وقتی یکی از این فایل‌ها را ارسال می‌کنید، به پیش‌نمایش‌های پنجره چت تبدیل نمی‌شوند، اما گیرنده می‌تواند برای مشاهده کلیک کند. اگر از دست دادن ریز عکس‌های پیش‌نمایش پنجره گپ خیلی دور از ذهن باشد، همچنان می‌توانید محتوا را به روش قدیمی ارسال کنید.

اشتراک گذاری باکیفیت محتوا با واتساپ محقق شد

با این اوصاف، این تغییر به صورت خودکار نیست. شما باید آگاهانه تصمیم بگیرید که یک تصویر یا ویدیوی فشرده نشده ارسال کنید و برای انتقال یک سند روی نماد “+” کلیک کنید. بقیه خود توضیحی است. واتساپ می‌گوید که این یک عرضه چند لایه است، بنابراین ممکن است چند هفته طول بکشد تا به بسته به‌روزرسانی شما برسد. طبق گفته MacRumors، در مورد اندروید، این شرکت در حال کار بر روی آن است، اما هیچ اطلاعاتی برای انتشار وجود ندارد.

امسال سال بزرگی برای واتساپ متا بوده، زیرا این پلتفرم پیام‌رسان در حال آزمایش انواع ویژگی‌ها بود. در ماه آگوست یک برنامه مک اختصاصی با قابلیت تماس ویدیویی برای حداکثر هشت نفر و یک کلاینت ویندوز در اوایل سال وجود داشت. حتی در حال آزمایش استیکرهای تولید شده توسط هوش مصنوعی و یادداشت‌های صوتی خود تخریب‌شونده است و برخی دیگر توانسته نظر علاقمندان را جلب کند.

واتساپ در سال‌های گذشته برتعداد کاربران آن افزوده شد و در حال حاضر یک میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا