شبکه های اجتماعی

YouTube طراحی جدید چند رنگی به خود می گیرد

YouTube برای Google TV طراحی جدید رنگی رنگی برای تاریخچه و لیست های پخش دریافت می کند

یوتیوب در حال آزمایش طراحی جدیدی برای لیست های پخش و تاریخچه تماشا در برنامه تلویزیونی خود است که اکنون برای کاربران در Google TV نمایش داده می شود.

با انتشار در برنامه YouTube Google TV و Android TV، به احتمال زیاد نه برای همه کاربران، یک طرح جدید در برگه “کتابخانه” ظاهر می شود که به برخی از قسمت های کلیدی برنامه رنگ و بویی اضافه می کند.

در امتداد یک ردیف بالای جدید، YouTube میانبرهایی برای تاریخچه، تماشا در فرصتی دیگر، فهرست‌های پخش، موسیقی، فیلم‌ها و تلویزیون و ویدیوهای شما نشان می‌دهد. پس از میانبرهای جدید، فهرستی از تاریخچه تماشای شما، هر کانال Primetime که ممکن است مشترک آن باشید، و سپس فهرست‌هایی برای تماشای بعدا، فهرست‌های پخش و ویدیوهای پسندیده شما به‌صورت افقی پیمایش می‌شوند. با این حال، هر دکمه در بالای رابط کاربری، محتوای درخواستی را در یک رابط کاربری تمام صفحه نشان می دهد.

این یک اصلاح نسبتاً جزئی از نظر برنامه است، اما بسیار تمیزتر و قابل درک است. تاکنون شاهد طراحی جدید در همه دستگاه‌ها، از جمله Shield TV و Chromecast با Google TV هستیم.

عمدتاً تب «کتابخانه» در برنامه‌های گوگل هنوز ناشناخته است، اما این شرکت اخیراً تب «کتابخانه» یوتیوب را در برنامه‌های تلفن همراه به‌عنوان برگه «شما» تغییر داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا