شبکه های اجتماعی

ویژگی جدید YouTube برای علاقه مندان به دنیای ورزش

برای کسانی که پخش زنده تلویزیون را تماشا می کنند، با مفهوم تاخیر پخش آشنا خواهید شد – تاخیری عمدی بین زمانی که دوربین یک رویداد را ضبط می کند و زمانی که رویداد روی صفحه نمایش شما نمایش داده می شود. اگر واقعاً می‌خواهید از شر این تأخیر خلاص شوید، به نظر می‌رسد YouTube TV فقط تنظیماتی را اضافه کرده است که ممکن است برای شما جالب باشد.

یوتیوب از طریق حساب Reddit خود اعلام کرد که ویژگی جدیدی را برای YouTube TV در تلویزیون شما ارائه کرده است. این ویژگی جدید به کاربر این امکان را می دهد که تاخیر در پخش زنده را به طور موقت کاهش دهد. به طور خاص، کاربران این گزینه را خواهند داشت که تا 48 ساعت آینده تاخیر را کاهش دهند. پس از اتمام آن 48 ساعت، YouTube TV به تنظیمات پیش‌فرض خود برمی‌گردد.

با رفتن به منوی سه نقطه و قرار دادن گزینه “تاخیر پخش” می توانید تنظیمات را پیدا کنید. پس از انتخاب، گزینه‌های «کاهش برای 48 ساعت» یا «پیش‌فرض» به شما نمایش داده می‌شود.

کاهش تأخیر برای کسانی که ورزش را تماشا می‌کنند یا نمی‌خواهند هنگام تماشای یک رویداد زنده خراب شوند بسیار عالی است، زیرا زمان بین زمانی که یک رویداد اتفاق می‌افتد و زمانی که آن را می‌بینید کاهش می‌یابد. با این حال، این ویژگی بدون کمی ایراد نیست.

همانطور که این شرکت اشاره می کند، کاهش تاخیر پخش باعث کاهش بافر در پخش کننده ویدیو می شود. این می‌تواند باعث شود که شما با وقفه‌های پخش مواجه شوید. احتمالاً به همین دلیل است که این تنظیم فقط موقتی است و نه پیش‌فرض.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که حتی بدون انتخاب گزینه و داشتن یک شبکه عالی، وقفه های پخش همچنان ممکن است رخ دهد. با این حال، داشتن گزینه ای برای کاهش تأخیر پخش در هر زمان که بخواهید خوب است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا