شبکه های اجتماعیهوش مصنوعی

ویژگی جدید واتساپ: امکان مکالمه و چت کردن با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی تاکنون جهان را به شیوه‌های بسیار خوبی در دست گرفته است. شما می توانید ابزارهای هوش مصنوعی را برای هر کاری بیابید ، و هر برنامه و سرویسی در حال ساخت هوش مصنوعی در خود است. غول شبکه اجتماعی متا نیز در حال ساخت هوش مصنوعی در پلتفرم های خود است و اکنون می توانید آن را در واتس اپ ، مسنجر و اینستاگرام امتحان کنید.

متا اعلام کرده است که Meta AI، دستیار مجازی آن، اکنون برای کاربران در ایالات متحده برای تعامل با برنامه های پیام رسان اصلی این شرکت در دسترس است. برای تعامل با هوش مصنوعی متا، یک پیام جدید شروع کنید و گزینه Create a AI chat در WhatsApp، Messenger یا Instagram را انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید MetaAI@ را در یک چت گروهی تایپ کنید و سپس دستوری را که می‌خواهید دستیار به شما کمک کند، بنویسید. اگر از عینک هوشمند Ray-Ban Meta استفاده می‌کنید، می‌توانید «Hey Meta» را نیز با صدای بلند بگویید.

متا نشان می دهد که کاربران از ویژگی های تولید متن به تصویر هوش مصنوعی لذت می برند. هوش مصنوعی متا در مسنجر و اینستاگرام اکنون ویژگی جدیدی به نام reimagine دارد که یک تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی می گیرد و به دوستان شما در چت های گروهی اجازه می دهد تا با پیام های متنی بیشتر آن را تکرار کنند. آنها به سادگی باید تصویر تولید شده را فشار داده و نگه دارند و متن درخواستی را برای ایجاد یک ویرایش اضافه کنند.

New feature of WhatsApp: the possibility of conversation and chatting with artificial intelligence

از هوش مصنوعی متا نیز می توان برای کشف قرقره ها استفاده کرد. اکنون می‌توانید درخواست کنید که ویدیوها در چت متا هوش مصنوعی به شما نشان داده شود و حلقه‌های مرتبطی به شما ارائه می‌شود که به درخواست جستجوی شما پاسخ می‌دهند.

در فیس‌بوک، Meta AI می‌تواند به شما در ایجاد تبریک تولد، ویرایش پست‌های فید و پیش‌نویس مقدمه‌ای برای نمایه دوستیابی فیسبوک خود کمک کند. متا همچنین در حال آزمایش راه‌هایی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری آسان تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی در فیس‌بوک است، مانند استفاده از هوش مصنوعی برای تبدیل تصاویر از جهت افقی به عمودی برای سهولت اشتراک‌گذاری در Stories.

New feature of WhatsApp: the possibility of conversation and chatting with artificial intelligence

هوش مصنوعی متا برای اینکه به سازندگان اجازه دهد به پیام های جامعه خود به طور موثرتری پاسخ دهند، استفاده می شود. برای سازندگانی که بخشی از آزمایش هستند، Meta AI به پیش‌نویس پاسخ‌های مرتبط برای DM کمک می‌کند.

 

متا همچنین از هوش مصنوعی متا در خارج از چت استفاده می کند. فناوری LLM پشت دستیار برای ارائه گزینه‌هایی برای پیشنهادات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی برای نظرات پست، موضوعات چت جامعه در گروه‌ها، ارائه نتایج جستجو و حتی بهبود توضیحات محصول در فروشگاه‌ها استفاده می‌شود.

تولید تصویر هوش مصنوعی در ایالات متحده روی دسکتاپ و موبایل نیز در دسترس است، و شما می‌توانید به آن در ایماژ.meta.com دسترسی داشته باشید

 

 

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا