شبکه های اجتماعی
موضوعات داغ

یک پیام خاص در یک چت را در واتساپ پین کنید

شما قادر به پین ​​کردن کل چت ها در واتس اپ برای مشاهده آسان در بالای لیست خود بوده اید . با این حال، شما توانایی پین کردن یک پیام خاص در یک چت را نداشته اید. شایعه شده بود که این ویژگی امسال عرضه می شود و اکنون برنامه چت متعلق به Meta بالاخره این کار را انجام می دهد.

با پیام‌های پین شده واتس‌اپ، می‌توانید یک پیام خاص را در هر چت برجسته کنید و آن را به بالای آن چت پین کنید. اگر اطلاعات مهمی مانند تاریخ، آدرس، شماره تلفن و غیره به اشتراک گذاشته شود، ایده آل خواهد بود. هر چیزی که پین ​​می‌کنید به مدت 24 ساعت، هفت روز یا یک ماه در بالای چت باقی می‌ماند. شما می توانید بین این سه گزینه انتخاب کنید که هفت روز پیش فرض است.

برای پین کردن یک پیام، کافی است آن را طولانی فشار دهید و سپس پین را از منوی زمینه انتخاب کنید. مدت زمان پین را از بنری که ظاهر می شود انتخاب کنید و بوم کنید: کار شما تمام شد.

whatsapp-pinned-messages

هر پیامی را می توان پین کرد، از جمله پیام هایی که فقط ایموجی یا تصویر هستند. علاوه بر این، رمزگذاری انتها به انتها (E2EE) هنگامی که چیزی را پین می کنید حفظ می شود.

در چت‌های گروهی، مدیر یا مدیران می‌توانند انتخاب کنند که آیا هر کسی در چت می‌تواند پیامی را پین کند یا فقط مدیران می‌توانند این کار را انجام دهند.

این ویژگی اکنون در حال ارائه است، اما ممکن است چند روز طول بکشد تا آن را ببینید. همیشه مطمئن شوید که نسخه واتس اپ شما به روز باشد تا بتوانید از آخرین ویژگی ها استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا