شبکه های اجتماعی

اینستاگرام قالب‌ های استوری قابل شخصی‌ سازی جدیدی را عرضه می‌ کند

اینستاگرام در حال ارائه قابلیتی است که می تواند به کاربران کمک کند تا با آن بیشتر سرگرم شوندداستان ها. از امروز، می‌توانید قالب‌های Add Yours را ایجاد کنید. اینستاگرام می‌گوید: «افراد می‌توانند با سنجاق کردن گیف‌ها، متن و تصاویر گالری به یک الگوی استوری، قالب‌های سفارشی خود را با میم‌سازی اضافه کنند و به اشتراک بگذارند.»

برای ایجاد یک قالب Add Yours، GIF، متن و تصاویری را که می‌خواهید به استوری خود اضافه کنید اضافه کنید. سپس، به سینی استیکر خود بروید و Add Yours templates را انتخاب کنید. پس از آن، عناصری (متن، تصاویر و GIF) را که می‌خواهید در قالب قرار دهید، انتخاب کنید. نکته مهم اینجاست: هنگامی که یک الگوی Add Yours را در یک داستان به اشتراک می گذارید، هر کس دیگری می تواند از آن استفاده کند و کارهای خود را اضافه کند.

اگر می‌خواهید روی الگوی شخص دیگری ریف کنید، وقتی یکی را در استوری او دیدید، روی اعلان Add Yours ضربه بزنید. این شما را به دوربین می برد، جایی که می توانید تمام عناصری که بخشی از قالب هستند را ببینید و با آنها بازی کنید، عناصر خود را اضافه کنید و غیره. اگر روی چهره‌هایی که در سمت چپ برچسب ظاهر می‌شوند ضربه بزنید، می‌توانید ببینید چه کسی چرخش خود را روی یک الگو قرار داده است.

در مورد کارهایی که می توانید با الگوهای Add Yours انجام دهید، این واقعاً تماس شماست. شما ممکن است یک مسابقه یا یک مسابقه ایجاد کنید، روند نشان دادن فالوورها را در محیط کاری خود شروع کنید یا مردم را تشویق کنید که مسخره ترین عکس هایی را که از حیوانات خانگی خود دارند به اشتراک بگذارند. زنده کردن چنین درخواست هایی با تصاویر و GIF ها می تواند به آنها کمک کند که برجسته شوند و الگوی شما توسط هزاران کاربر دیگر دیده شود. اینستاگرامسال گذشته قالب هایی را برای Reels عرضه کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا