شبکه های اجتماعیهوش مصنوعی

Spotify آزمایش ویژگی لیست پخش مبتنی بر هوش مصنوعی را تایید کرد

اوایل پاییز امسال، مشخص شد که Spotify در حال توسعه ویژگی جدیدی است که به کاربران برنامه استریم خود اجازه می‌دهد لیست‌های پخش را با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و هوش مصنوعی ایجاد کنند. درخواست می کند.

اکنون، ویژگی «لیست‌های پخش هوش مصنوعی» به عنوان بخشی از آزمایشی برای مشاهده اینکه کاربران چگونه به ایجاد لیست پخش مبتنی بر هوش مصنوعی واکنش نشان می‌دهند، در طبیعت مشاهده شده است.

این شرکت این آزمایش را برای TechCrunch تأیید کرد، اما جزئیات بیشتری در مورد این فناوری و نحوه عملکرد آن به اشتراک نگذاشت، و همچنین متعهد به یک چارچوب زمانی راه‌اندازی نشد.

این ویژگی در یک ویدیوی TikTok توسط کاربر @robdad_ نشان داده شد که نوشت، “من به‌طور تصادفی ChatGPT Spotify را کشف کردم؟” با توجه به اسکرین شات‌هایی که او به اشتراک گذاشته است، ویژگی لیست‌های پخش هوش مصنوعی از زبانه «کتابخانه شما» در برنامه Spotify با ضربه زدن روی دکمه مثبت (+) در سمت راست بالای صفحه قابل دسترسی است. در اینجا، یک منوی پاپ آپ ظاهر می شود و ویژگی لیست پخش هوش مصنوعی گزینه جدیدی در زیر گزینه های موجود “Playlist” و “Blend” است.

در توضیحات این ویژگی آمده است: «ایده‌های خود را با استفاده از هوش مصنوعی به فهرست‌های پخش تبدیل کنید» و اشاره می‌کند که در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است.

پس از انتخاب این گزینه، کاربران با صفحه‌ای نمایش داده می‌شوند که در آن می‌توانند درخواست خود را در کادری به سبک چت ربات هوش مصنوعی تایپ کنند یا فهرستی از درخواست‌های پیشنهادی را برای شروع مرور کنند. این ویدیو ایده‌های سریعی مانند «تمرکز در محل کار با وسایل الکترونیکی دستگاهی»، «سکوت را با موسیقی پس‌زمینه کافه‌ها پر کنید»، «با آهنگ‌های سرگرم‌کننده، شاد و مثبت» و «کاوش در ژانری خاص مانند خانه جادوگر را به نمایش گذاشت. ”

کاربر فرمان دومی را انتخاب کرد و چت ربات هوش مصنوعی به «در حال پردازش درخواست شما…» پاسخ داد و سپس یک لیست پخش نمونه ارائه کرد. از این صفحه، می‌توانید انگشت خود را به چپ بکشید تا هر آهنگی را که نمی‌خواهید فهرست پخش را بیشتر اصلاح کنید، حذف کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا