اجتماعی

انتصاب نماینده وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی‌کار

در یک حکم رسمی، وزیر کار ایران، غلامحسین حسینی نیا را به عنوان نماینده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار (ILO) و سایر اتحادیه‌های مرتبط در ژنو منصوب کرد.

نماینده جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سازمان بین‌المللی کار (ILO) دارای برنامه‌های متنوعی است که به‌طور خلاصه عبارتند از:

1. ایجاد تعامل مؤثر و همه‌جانبه با سازمان بین‌المللی کار و سازمان‌های تخصصی مرتبط با سازمان ملل متحد که مستقر در ژنو هستند.

2. حضور فعال و مؤثر در مجامع و نشست‌های عمومی و تخصصی سازمان بین‌المللی کار و سایر اتحادیه‌های مرتبط و دفاع از منافع ملّی جمهوری اسلامی ایران.

3. برنامه‌ریزی مؤثر و گسترده با هدف تقویت جایگاه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان ریاست منطقه‌ای گروه آسیا و اقیانوسیه در سازمان بین‌المللی کار.

4. شناسایی فرصت‌های همکاری دوجانبه یا چندجانبه و تبادل اطلاعات و تجارب کشور‌های عضو سازمان بین‌المللی کار در زمینه‌های اشتغال، اعزام نیروی کار، حمایت‌های اجتماعی، تعاون و روابط‌کار با اولویت کشور‌های همسایه.

این برنامه‌ها هدف دارند که نماینده جدید ایران در سازمان بین‌المللی کار به بهبود و تقویت همکاری‌ها و تعامل‌های بین‌المللی در حوزه کار و رفاه اجتماعی بپردازد و منافع ملی ایران را در این سازمان و اتحادیه‌های مرتبط حفظ کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا