ورزشی

نبرد حساس آذرپیرا با اسنایدر؛ تلاش برای مدال برنز المپیک

خلاصه نوشته
  • امیرعلی آذرپیرا، کشتی‌گیر ۹۷ کیلوگرم ایران، پس از پیروزی در مرحله شانس مجدد، برای کسب مدال برنز المپیک با کایل اسنایدر، قهرمان جهان و المپیک، روبرو خواهد شد.

امیرعلی آذرپیرا، ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران، در نخستین رویارویی خود در مرحله شانس مجدد، علیشیر یرگالی از قزاقستان را با نتیجه ۶ بر ۱ شکست داد و به دیدار رده‌بندی رسید. حالا او در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز برای کسب مدال برنز، باید با کایل اسنایدر از آمریکا، قهرمان المپیک و جهان، روبرو شود.

آذرپیرا که در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد ایران رقابت می‌کند، با پیروزی قاطع مقابل حریف قزاقستانی، توانست به مرحله رده‌بندی المپیک پاریس صعود کند. او در دور نخست با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ مغلوب احمد تاج الدین اف، کشتی‌گیر روسی‌الاصل بحرینی و قهرمان جهان ۲۰۲۳ شد. با توجه به راهیابی تاج الدین اف به فینال، آذرپیرا فرصت پیدا کرد تا در گروه بازنده‌ها برای مدال برنز تلاش کند.

امروز یکشنبه، آذرپیرا در مسابقه شانس مجدد برابر علیشر یرگالی از قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۶ بر ۱ به پیروزی دست یافت. اکنون، او در دیدار رده‌بندی المپیک، از ساعت ۱۴ به وقت محلی، با کایل اسنایدر، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا، به رقابت خواهد پرداخت.

در همین حال، رحمان عموزاد نیز در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم المپیک، برای کسب مدال طلا به مصاف حریفی از ژاپن خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا