بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین شارژرهای بی سیم 2024

شارژ بی سیم یک روش محبوب برای شارژ گوشی های هوشمند و سایر دستگاه های تلفن همراه است و به دلایل خوب — استفاده از آنها آسان و راحت است. با این حال، با گزینه های بسیار زیادی که وجود دارد، ما بهترین ها را برای خرید انتخاب کرده ایم

در سال 2023 در شارژر بی سیم به دنبال چه چیزی باشید

شارژر بی سیم دستگاهی فوق العاده راحت است. این به شما کمک می‌کند با ارائه یک نقطه واحد برای جمع‌آوری بیشتر تلفن‌های رده بالا و سایر دستگاه‌ها مانند هدفون، از به هم ریختگی سیم‌ها جلوگیری کنید. با این حال، برای اطمینان از خرید بهترین شارژر بی سیم، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

خوشبختانه، برخلاف سال‌های اولیه شارژ بی‌سیم ، دیگر استانداردهای شارژ بی‌سیم متعددی برای گوشی‌ها وجود ندارد. در عوض، هر گوشی هوشمند از شارژ Qi پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید هر شارژر Qi را انتخاب کنید و دستگاه شما را شارژ می کند.

گفته می‌شود، برای ارائه شارژ بی‌سیم سریع‌تر، سازندگان گوشی‌های هوشمند فناوری‌های خود را برای استفاده در بالای استاندارد Qi توسعه داده‌اند، که انتخاب شارژر بی‌سیم را کمی دشوار می‌کند.

در حالی که هر شارژر Qi حداقل گوشی شما را با 5 وات شارژ می کند ، شارژری که از فناوری شارژ بی سیم اختصاصی سازنده گوشی شما پشتیبانی می کند، آن را سریعتر شارژ می کند. بنابراین اگر می‌خواهید سریع‌ترین سرعت شارژ بی‌سیم ممکن را داشته باشید، حتماً شارژری بخرید که از فناوری شارژ بی‌سیم سریع گوشی شما پشتیبانی می‌کند. به عنوان مثال، اپل دارای MagSafe و سامسونگ دارای شارژ سریع بی سیم 2.0 هستند .

علاوه بر سرعت شارژ دستگاه خود، باید نوع شارژر بی سیم مورد نظر خود را نیز در نظر بگیرید — پد یا پایه. پایه‌ها معمولاً به شما امکان می‌دهند هنگام شارژ با دستگاه تعامل داشته باشید، در حالی که انجام این کار با شارژرهای پد سخت‌تر است. از سوی دیگر، شارژرهای نوع پد برای سفر راحت‌تر بسته می‌شوند و معمولاً ارزان‌تر هستند.

برای بررسی عمیق‌تر آنچه که یک شارژر بی‌سیم را از دیگری متمایز می‌کند، توصیه می‌کنیم راهنمای کامل ما برای خرید شارژر بی‌سیم را بخوانید .

 

بهترین شارژر بی سیم به طور کلی: پایه Anker PowerWave II

Anker PowerWave II

Anker برخی از بهترین لوازم جانبی موبایل را تولید می کند و پایه PowerWave II آن نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که از نام آن پیداست، این یک شارژر پایه است که به شما امکان می دهد در حالی که گوشی هنوز در حال شارژ است، فیلم تماشا کنید یا تماس های ویدیویی داشته باشید.

این شارژر می تواند تا 15 وات برق ارائه دهد و از شارژ بی سیم سریع برای گوشی های اپل، گوگل، ال جی و سامسونگ پشتیبانی می کند. با این حال، مدل‌های آیفون 12 و 13 از طریق شارژر اپل MagSafe شارژ بی‌سیم سریع‌تری خواهند داشت . همین امر در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ و پایه شارژر سریع بی سیم این شرکت صادق است .

دستگاه‌هایی که از شارژ بی‌سیم سریع پشتیبانی نمی‌کنند یا حالت شارژ سریع آن‌ها در شارژر Anker در دسترس نیست، به عنوان بخشی از حالت شارژ استاندارد، 5 وات برق دریافت می‌کنند. با این حال، اگر به یک شارژر بی‌سیم نیاز دارید که بتواند سرعت شارژ نسبتاً خوبی را در تلفن‌های هوشمند مختلف ارائه دهد، پایه PowerWave II بهترین گزینه است.

این شارژر بی سیم همچنین دارای دو سیم پیچ شارژ است که به شما امکان می دهد گوشی را در جهت عمودی یا افقی قرار دهید. علاوه بر این، مجموعه ای از سیستم های ایمنی برای اطمینان از شارژ بدون نگرانی وجود دارد.

در نهایت، برخلاف بسیاری از شارژرهای بی‌سیم موجود در بازار، Anker یک آداپتور دیواری برای تغذیه شارژر بسته‌بندی می‌کند. اما متأسفانه، به جای Micro-USB یا USB Type-C از یک دوشاخه شارژ اختصاصی به سبک بشکه ای استفاده می کند، بنابراین در صورت آسیب دیدن یا جابجایی اصلی، تعویض آن دشوارتر خواهد بود.

 

بهترین شارژر بی سیم ارزان: شارژر بی سیم TOZO W1

شارژر بی سیم TOZO W1

صرف هزینه کمتر برای محصولات، به ویژه محصولات الکتریکی، اغلب می تواند به معنای رضایت از مواد با کیفیت پایین و ویژگی های کمتر باشد. این در مورد شارژر بی سیم TOZO W1 صدق نمی کند ، یک شارژر به سبک پد که هم ارزش بالایی دارد و هم به خوبی ساخته شده است.

خود پد بسیار نازک و براق است و فقط 5 میلی متر ضخامت دارد. برخلاف اکثر پدهای شارژ با قیمت مشابه، TOZO W1 از آلومینیوم با کیفیت هوانوردی با یک دیسک سیلیکونی نرم در بالای آن ساخته شده است. بدنه فلزی نه تنها به گونه ای طراحی شده است که گرما را بهتر از سایر مواد دفع کند، بلکه برای کاهش زمان شارژ نیز طراحی شده است.

درست مانند پایه Anker PowerWave II ، به طور خودکار میزان شارژ مورد نیاز دستگاه را تشخیص می دهد. برای شارژ سریع اکثر گوشی های سامسونگ بین 7.5 وات مورد نیاز بسیاری از آیفون ها و 10 وات سوئیچ می شود . متأسفانه، برخی از مدل های جدید آیفون که از 10 وات استفاده می کنند، سریع شارژ نمی کند.

TOZO W1 دارای تمام ویژگی های ایمنی است که باید انتظار داشته باشید، از جمله محافظت در برابر شارژ بیش از حد ، گرم شدن بیش از حد و اتصال کوتاه. همچنین تشخیص می دهد که آیا اجسام فلزی با پد لمس می شوند و سپس برق را قطع می کند.

چیزی که کمی ناامید کننده است، کمبود آداپتور AC عرضه شده است. احتمالاً قبلاً چندین آداپتور در یک کشو دارید، اما اگر نه، باید این هزینه اضافی را در بودجه خود محاسبه کنید.

 

بهترین پد شارژ بی سیم: پد Anker PowerWave II

بهترین پد شارژ بی سیم: پد Anker PowerWave II

Pad PowerWave II Anker به لطف طراحی ساده و فناوری شارژ همه کاره، انتخاب ما برای بهترین پد شارژ بی سیم است. این پد می‌تواند دستگاه‌های سازگار را تا 15 وات شارژ کند، از جمله تلفن‌های Pixel. متأسفانه گوشی‌های سامسونگ نمی‌توانند از این مزیت استفاده کنند، اما همچنان شارژدهی 10 واتی دریافت خواهید کرد که همچنان برای Qi مفید است.

جدای از سرعت، این پد هر دستگاه سازگار با Qi را شارژ می کند و یک کابل USB و آداپتور برق را برای نصب آسان در جعبه بسته بندی می کند. همچنین دارای کنترل دمای پیشرفته است تا در هنگام شارژ مجدد دستگاه های شما بیش از حد گرم نشود و حتی اگر یک قاب به ضخامت 5 میلی متر روی آن داشته باشید، می تواند گوشی شما را خنک کند.

این پد ارزان ترین موجود در بازار با قیمت 30 دلار نیست، اما در مجموع، اگر یک پد صاف را برای شارژ بی سیم تلفن یا هدفون خود ترجیح می دهید، گزینه ای واقعا محکم است.

 

بهترین ایستگاه شارژ بی سیم: iOttie iON Wireless Duo

بهترین ایستگاه شارژ بی سیم: iOttie iON Wireless Duo

iOttie iON Wireless Duo یک شارژر بی سیم فوق العاده برای شارژ همزمان دو دستگاه است. می‌توانید از آن برای شارژ دو گوشی، یک گوشی و یک جفت هدفون یا هر ترکیبی از دو دستگاه سازگار با شارژ بی‌سیم استفاده کنید.

این شارژر خاص طراحی مدرن و شیکی دارد که عالی به نظر می رسد. علاوه بر این، فاکتورهای شکل پایه و پد را در یک شارژر دریافت می‌کنید. پایه پارچه ای دارای دو سیم پیچ برای پشتیبانی از شارژ در جهت های عمودی و افقی است و پد دارای یک سیم پیچ است.

iON Wireless Duo می‌تواند تا 7.5 وات برق برای آیفون‌ها و حداکثر 10 وات به دستگاه‌های اندرویدی از نظر سرعت شارژ ارائه دهد.

iOttie همچنین یک آداپتور برق را با شارژر بی سیم همراه می کند. متأسفانه، از یک دوشاخه اختصاصی به سبک بشکه ای استفاده می کند که در صورت شکستن آن ممکن است تعویض آن دشوار باشد.

اگر شما هم صاحب اپل واچ هستید ، ممکن است بخواهید شارژر بی سیم آلومینیومی دوگانه ZENS را در نظر بگیرید . می تواند تا سه دستگاه از جمله اپل واچ شما را به طور همزمان شارژ کند. علاوه بر این، از شارژ 7.5 واتی برای آیفون و حداکثر 10 وات برای گوشی های سامسونگ پشتیبانی می کند.

 

بهترین پایه شارژ بی سیم: پایه Anker PowerWave II

بهترین پایه شارژ بی سیم: پایه Anker PowerWave II

جدا از انتخاب ما برای بهترین شارژر بی‌سیم، Anker PowerWave II Stand بهترین شارژر بی‌سیم پایه است که می‌توانید بخرید. این می تواند سرعت شارژ بی سیم قابل احترامی را برای اکثر تلفن های هوشمند رایج و شارژ استاندارد 5 واتی را برای بقیه دستگاه ها ارائه دهد. برای مثال، می‌تواند گوشی‌های سامسونگ را تا 10 وات و آیفون‌ها را با 7.5 وات شارژ کند.

Anker دو سیم پیچ در شارژر قرار داده است که امکان شارژ دستگاه های کوچکتر مانند هدفون را فراهم می کند و به شما امکان می دهد تلفن را در جهت عمودی و افقی قرار دهید.

این شرکت همچنین یک آداپتور برق با شارژر بسته بندی می کند، چیزی که در بین شارژرهای بی سیم چندان رایج نیست. علاوه بر این، چندین محافظ ایمنی وجود دارد که به شما آرامش خاطر می دهد.

متأسفانه، بر خلاف برخی از شارژرهای بی‌سیم پایه که می‌توانند برای سفر صاف شوند، پایه PowerWave II شکل ثابتی دارد. علاوه بر این، Anker از یک دوشاخه شارژ به سبک بشکه ای برای آداپتور برق به جای پورت USB Type-C یا Micro-USB استفاده می کند.

 

بهترین شارژر بی سیم خودرو: iOttie Auto Sense

بهترین شارژر بی سیم خودرو: iOttie Auto Sense

iOttie Auto Sense می تواند شارژ گوشی شما را در ماشین بسیار راحت کند. این یک شارژر بی سیم است که می توانید آن را روی داشبورد یا شیشه جلوی خود نصب کنید. مانند بسیاری از توصیه‌های شارژر بی‌سیم ما، از سرعت شارژ بی‌سیم 7.5 واتی برای آیفون‌ها پشتیبانی می‌کند و می‌تواند دستگاه‌های اندرویدی را تا 10 وات شارژ کند.

ویژگی برجسته iOttie Auto Sense بازوهای گیره خودکار آن است که با رسیدن به گوشی برای قرار دادن گوشی به طور خودکار باز می شوند. پس از قرار دادن تلفن، بازوها به طور خودکار بسته می شوند. این بازوهای کششی بسیار قابل اعتماد هستند و گوشی را در جای خود محکم نگه می دارند. همچنین یک جفت دکمه در هر طرف پایه برای آزاد کردن دستی دریافت می کنید.

مانت همچنین چندین گزینه برای راه اندازی و موقعیت یابی در اختیار شما قرار می دهد. به عنوان مثال، می توانید زاویه آن را تغییر دهید، گردن آن را دراز کنید یا ارتفاع گهواره را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. علاوه بر این، iOttie Auto Sense از یک کانکتور Micro-USB برای تغذیه استفاده می کند و یک منبع تغذیه 12 ولتی را بسته بندی می کند تا بتوانید بلافاصله استفاده از آن را شروع کنید.

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: Apple MagSafe Charger

بهترین شارژر بی سیم برای آیفون: Apple MagSafe Charger

شارژر اپل MagSafe سریع ترین راه برای شارژ بی سیم مدل های آیفون 12 و 13 است. در حالی که بهترین شارژرهای بی سیم سازگار با Qi تنها تا 7.5 وات توان ارائه می دهند، شارژر MagSafe می تواند تا 15 وات را ارائه دهد.

این حداقل، ساده و آسان برای استفاده است. شارژر به طور خودکار در جای خود قرار می گیرد و توسط آهنربا نگه داشته می شود. اساساً لازم نیست نگران چیدن درست آن باشید. و از آنجایی که شارژر MagSafe خود را به پشت گوشی متصل می کند، برخلاف بسیاری از شارژرهای بی سیم موجود در بازار، می توانید به راحتی از دستگاه در حین شارژ استفاده کنید.

با این حال، اپل آجر برقی همراه با شارژر اضافه نمی کند. بنابراین، مگر اینکه آداپتور دیواری در اطراف شما باشد، باید آن را جداگانه بخرید .

اگر آیفون قدیمی‌تر از سری 12 دارید، شارژر MagSafe مانند هر شارژر بی‌سیم Qi موجود در بازار کار می‌کند. به پشت تلفن شما متصل نمی شود و شارژ 15 واتی را ارائه نمی دهد. بنابراین برای آیفون‌های قدیمی‌تر، بهتر است چند دلار پس انداز کنید و از بهترین پایه شارژر بی‌سیم یا پد ما استفاده کنید.

سوالات متداول

چگونه بفهمم گوشی من شارژ بی سیم دارد؟

چند راه وجود دارد که می توانید بررسی کنید که آیا گوشی هوشمند شما شارژ بی سیم دارد یا خیر. ساده ترین راه این است که آن را روی یک شارژر بی سیم تنظیم کنید و ببینید آیا شروع به آبگیری می کند یا خیر. همچنین می‌توانید یک جستجوی سریع در گوگل با مدل و مدل گوشی خود با «شارژ بی‌سیم» انجام دهید تا ببینید آیا به سیم‌پیچ‌های لازم مجهز است یا خیر. علاوه بر این، اغلب، شرکت‌ها روی بسته‌بندی یا دفترچه‌های راهنمای تلفن‌های خود اطلاعاتی درباره پشتیبانی از شارژ بی‌سیم چاپ می‌کنند.

کدام مدل های آیفون دارای شارژ بی سیم هستند؟

اپل از زمان عرضه آیفون 8 در سال 2017، شارژ بی سیم Qi را برای هر آیفونی در نظر گرفته است. بنابراین، اگر آیفون شما آیفون 8 یا جدیدتر است، می توانید بدون نیاز به وصل کردن کابل لایتنینگ خود، شارژ بی سیم Qi را انجام دهید.

آیا شارژ بی سیم برای باتری گوشی مضر است؟

از نظر فنی، شارژ بی سیم برای باتری شما بدتر از شارژ سیمی استاندارد نیست، صرف نظر از اینکه چقدر این کار را انجام می دهید. با این حال، شارژ بی سیم گرمای بسیار بیشتری نسبت به سیمی تولید می کند که در دراز مدت برای باتری خوب نیست. برخی از شارژرهای بی‌سیم دارای حفاظت اضافی مانند فن‌هایی هستند که برای کاهش گرمای بیش از حد تعبیه شده‌اند، بنابراین اگر قصد دارید ابتدا گوشی هوشمند خود را با استفاده از شارژ بی‌سیم شارژ کنید، مطمئن شوید که شارژر تا حدی از محافظت در برابر حرارت را ارائه می‌دهد.

آیا می توان ایرپادهای اپل را به صورت بی سیم شارژ کرد؟

آره! امروزه هر جفت ایرپاد اپل از شارژ Qi پشتیبانی می کند. با این حال، برخی از نسخه‌های ایرپادهای نسل دوم با کیس‌هایی عرضه می‌شوند که فقط از شارژ از طریق لایتنینگ پشتیبانی می‌کنند، بنابراین حتماً قبل از خرید شارژر بی‌سیم برای آن‌ها، ایرپادهای خود را دوباره بررسی کنید.

چگونه شارژ بی سیم را روشن کنم؟

در اینجا بهترین بخش شارژ بی سیم وجود دارد: استفاده از آن به هیچ تلاشی نیاز ندارد. هیچ کلید یا تنظیمی وجود ندارد که برای استفاده از آن نیاز به تلنگر زدن داشته باشید. به سادگی تلفن خود را روی یک شارژر بی سیم سازگار قرار دهید و ببینید که باتری شما شروع به شارژ شدن می کند. البته، یک استثنا برای شارژ بی سیم معکوس وجود دارد (معروف به توانایی شارژ دستگاه های دیگر با استفاده از پشت تلفن). این ویژگی از شما می خواهد که آن را در برنامه تنظیمات گوشی خود روشن کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا