بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین ساعت های هوشمند سال 2024

در سال 2024 به دنبال چه چیزی در ساعت هوشمند باشید

ساعت‌های هوشمند در چند سال گذشته مسیر طولانی را طی کرده‌اند. آنها دیگر فقط یک آیتم جدید نیستند و می توانند به شما کمک کنند تا اتکای خود را به تلفن هوشمند کاهش دهید. با این حال، هنگام خرید یک ساعت هوشمند جدید، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

اولین چیزی که می خواهید در نظر بگیرید سازگاری است. شما یک ساعت هوشمند می خواهید که با گوشی شما کار کند. به عنوان مثال، اپل واچ فقط با آیفون کار می کند. بنابراین اگر کاربر اندروید هستید، اپل واچ برای شما منطقی نیست.

ثانیاً، اگر اهل تناسب اندام و ورزش هستید، مطمئن شوید که ساعت هوشمند شما می‌تواند فعالیت‌ها و تمرین‌هایی را که در آن شرکت می‌کنید ردیابی کند. در حالی که اکثر ساعت‌های هوشمند ردیابی اولیه تناسب اندام را ارائه می‌دهند، تعداد تمرین‌ها یا تمرین‌هایی که می‌توانند ردیابی کنند متفاوت است. وجود GPS در ساعت هوشمند نیز برای نقشه برداری از دویدن یا دوچرخه سواری مفید است اگر نمی خواهید تلفن هوشمند خود را با خود ببرید.

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید به آن توجه زیادی کرد، عمر باتری است که یکی از بزرگترین شکایات در مورد ساعت های هوشمند است. بسیاری از ساعت های هوشمند محبوب تنها با یک بار شارژ می توانند حدود یک یا دو روز دوام بیاورند. اگر نمی‌خواهید دستگاه دیگری روزانه شارژ شود، ساعت هوشمندی انتخاب کنید که حداقل چند روز، اگر نه یک هفته، دوام بیاورد.

سرانجام ، طراحی و ساخت ساعت هوشمند شما نیز مهم است. شما چیزی را می خواهید که هنوز می خواهید پس از از بین رفتن تازه بودن ، و همچنین چیزی که روی مچ دست شما مناسب است ، بپوشید.

با تمام وجود این کار ، اکنون وقت آن رسیده است که به توصیه های خود بپردازیم.

بهترین ساعت هوشمند به طور کلی: اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9

اپل واچ از زمان عرضه اولین نسخه در سال 2015 در صدر درخت ساعت های هوشمند قرار داشته است. با حدود 100 میلیون فروش از آن زمان، تعداد کمی از ابزارهای پوشیدنی دیگر به موفقیت آن نزدیک شده اند. با راه اندازی اپل واچ 9 ، دستگاهی که نسبت به نمونه های قبلی پیشرفت های قابل توجهی دارد، اپل تمام تلاش خود را برای افزایش این پیشتاز دارد.

همانطور که چندین سال است، طراحی، مواد و عملکرد کلی اپل واچ 9 تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی نداشته است. این در هر دو اندازه 41 میلی متر یا 45 میلی متر، در هر دو نسخه آلومینیومی یا گران تر از جنس استنلس استیل و شیشه کریستال یاقوت کبود موجود است، و هشت پوشش مختلف برای انتخاب وجود دارد.

ساعت 9 از تراشه جدید اپل S9 SiP استفاده می کند که علاوه بر سرعت و قدرت قابل توجهی نسبت به تراشه S8، ویژگی های جدید و مفیدی را معرفی می کند. اولین مورد پردازش در صفحه درخواست های SIRI است ، به این معنی که استفاده از دستیار صوتی به یک آیفون مرتبط گره خورده نیست. همچنین یک تراشه Ultra Wideband New نسل دوم در هنگام تلاش برای پیدا کردن آیفون یا اتصال به یک HomePod در این نزدیکی ، دقت را بهبود می بخشد.

هر دو افزودنی عالی هستند ، اما احتمالاً به اندازه ژست جدید دو ضربه ای توجه نمی کنند و از آن استفاده نمی کنند. Double Tap، که شامل دو بار فشردن انگشت شست و سبابه به هم است، می تواند برای پاسخ دادن به تماس، باز کردن اعلان یا کنترل موسیقی استفاده شود و تنها چند گزینه را نام ببرید. اگرچه در هنگام راه اندازی در دسترس نخواهد بود ، این کنترل ژست هوشمندانه باید در ماه اکتبر به سری 9 برسد.

برنامه های ردیابی سلامت اپل و ویژگی های تماشای اپل مانند همیشه خوب است ، و Watchos 10 حتی چند مورد جدید مانند مناطق قدرت را معرفی می کند. تقریباً همه برنامه‌ها در جدیدترین سیستم‌عامل بازطراحی یا بهینه‌سازی شده‌اند، و افزوده‌های جدید مانند Smart Stack استفاده از Watch 9 را بصری‌تر می‌کند.

صفحه نمایش نیز ارتقاء قابل توجهی داشته است و اکنون دارای روشنایی تا 2000 نیت است که دو برابر سری 8 است. این کار خواندن آن را در آفتاب روشن بسیار آسان می کند، اما اگر نمی خواهید می توان آن را به یک نیت کاهش داد. صفحه ساعت شما برای روشن کردن کل اتاق متأسفانه، باتری در کنار صفحه نمایش روشن تر، ارتقاء پیدا نکرده است، بنابراین تعویض این صفحه نمایش بهبود یافته می تواند زمان کوتاه تری بین شارژ باشد.

سری 9 یک تغییر اساسی در اپل واچ نیست، هرچند که تعجب آور نیست. به روز رسانی های افزایشی روشی است که با اکثر فناوری های مدرن پیش می رود. اما به طور کلی، موارد جدید و بهبود یافته کافی در اپل واچ 9 وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که جایگاه برتر را در میان ابزارهای پوشیدنی حفظ می کند.

بهترین ساعت های هوشمند اقتصادی: Amazfit GTS 2 Mini

Amazfit GTS 2 Mini

اگر به دنبال خرج زیاد برای ساعت هوشمند خود نیستید، Amazfit GTS 2 Mini یک انتخاب عالی با ارزش برای پول است. طراحی جذابی دارد که زیبا به نظر می رسد و با همه چیز از لباس های تجاری گرفته تا لباس های ورزشی به خوبی ست می شود. این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش OLED روشن نیز دارد.

Amazfit GTS 2 Mini همچنین پر از ویژگی های ردیابی سلامت و تناسب اندام است و می تواند ضربان قلب، سطح استرس و خواب شما را کنترل کند. علاوه بر این، این ساعت دارای بیش از 70 حالت ورزشی برای ردیابی تمرینات شما است و شامل یک سنسور SpO2 برای اندازه گیری سطح اکسیژن خون است.

عمر باتری یکی دیگر از ویژگی های برجسته GTS 2 Mini است و با نمایشگر همیشه روشن و استفاده زیاد، بیش از پنج روز دوام خواهد آورد. اگر کاربر سبکی هستید و صفحه نمایش همیشه روشن را خاموش می کنید، می توانید نسخه پشتیبان را به بیش از یک هفته افزایش دهید.

در میان ویژگی های دیگر، پشتیبانی از دستیار صوتی الکسای آمازون وجود دارد، بنابراین می توانید از ساعت هوشمند بخواهید وضعیت آب و هوا را بررسی کند، آلارم تنظیم کند، لیست ایجاد کند و موارد دیگر. GPS همچنین برای نقشه برداری از دویدن و دوچرخه سواری شما وجود دارد، اما ساعت هوشمند برای قفل کردن سیگنال GPS زمان زیادی می برد.

علاوه بر این، GTS 2 Mini فاقد پشتیبانی از برنامه‌های شخص ثالث است، بنابراین هر آنچه را که از قبل روی ساعت هوشمند نصب کرده‌اید گیر می‌دهید. اما این فداکاری است که برای یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه باید انجام دهید.

بهترین ردیاب تناسب اندام: Garmin Venu 2

Garmin Venu 2

Garmin Venu 2 یک ساعت تناسب اندام جدی با طراحی دلپذیر است. ظاهری کم اهمیت دارد که بسیاری از مردم از آن استقبال خواهند کرد. شما همچنین یک صفحه نمایش AMOLED زیبا دریافت می کنید که به اندازه کافی روشن می شود تا در نور خورشید قابل مشاهده باشد.

این ساعت که یک ساعت تناسب اندام محور است ، ویژگی های بسیار خوبی دارد که علاقه مندان به تناسب اندام از آن ها خوششان می آید. به عنوان مثال، Garmin Venu 2 می‌تواند کوهنوردی، بولدرینگ، اسنوبورد و موارد دیگر را جدا از دویدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری استاندارد شما ردیابی کند. حالت‌های تمرینی پیشرفته همچنین به شما امکان می‌دهند نواحی عضلانی را هدف قرار دهید یا داده‌های تمرین وزنه خود را ثبت کنید. علاوه بر این، ساعت دارای تایمرهای فعالیت با شدت بالا است تا عرق کند. به طور کلی، بیش از 25 حالت فعالیت وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌ها، Garmin Venu 2 ضد شنا است، دارای نمایشگر ضربان قلب است و دارای سنسور SpO2 برای ثبت سطح اکسیژن خون است.

انتخاب برنامه محدود است، اما شما بیشتر اصول اولیه ساعت هوشمند را دریافت می‌کنید، مانند اعلان‌های تلفنتان، امکان پخش موسیقی، و پشتیبانی پرداخت‌های NFC از طریق Garmin Pay . این ساعت هوشمند از اندروید و آیفون پشتیبانی می‌کند، اما نمی‌توانید به اعلان‌ها در آیفون پاسخ دهید. اگر این قابلیت را می‌خواهید، یک ساعت هوشمند دیگر می‌خواهید .

شایان ذکر است Venu 2 فاقد برخی ویژگی‌های ساعت هوشمند است که در سایر ساعت‌های هوشمند محبوب مانند نقشه‌های داخلی یا دستیار صوتی موجود است. اما Venu 2 کمبود نسبی ویژگی های هوشمند خود را با عمر باتری جبران می کند. با نمایشگر همیشه روشن و استفاده زیاد می تواند تا سه روز کار کند. اگر ویژگی نمایشگر همیشه روشن را خاموش کنید، باتری تا شش روز افزایش می یابد.

Garmin Venu 2 در یک اندازه 45 میلی‌متری عرضه می‌شود و دارای دو گزینه رنگی است. همچنین می توانید Garmin Venu 2S را خریداری کنید که دارای ویژگی های مشابه Venu 2 است اما در اندازه 40 میلی متری و چهار رنگ موجود است.

 

بهترین ساعت هوشمند با باتری قوی: Garmin Forerunner 955 Solar

Garmin Forerunner 955 Solar

وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید، بسیاری از ساعت‌های هوشمند می‌توانند چند روز قبل از نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورند. اما به جای نیاز به اتصال آن به برق، آیا بهتر نیست که هنگام پوشیدن آن را شارژ کنید؟ اینجاست که ساعت‌های هوشمند با انرژی خورشیدی به چشم می‌خورند. گارمین مجموعه ای از ساعت های هوشمند با قابلیت های خورشیدی دارد، و ساعتی که ما توصیه می کنیم در رده متوسط ​​قیمت، Garmin Forerunner 955 Solar قرار می گیرد .

با این حال، Forerunner 955 Solar چیزی فراتر از انرژی خورشیدی است. باتری می‌تواند ۲۰ روز در حالت ساعت هوشمند، حالت کم‌مصرف انرژی، یا ۴۹ ساعت با GPS و سایر زنگ‌ها و سوت‌ها فعال باشد، دوام بیاورد. این باعث می شود این ساعت گارمین برای ردیابی خواب و تمرینات شما بدون تمام شدن برق در وسط روز عالی باشد.

و ردیابی تمرینات و سایر موارد حیاتی مهم چیزی است که Forerunner در آن برتری دارد. این ساعت نه تنها ردیابی استاندارد خواب، ردیاب ضربان قلب و انواع تمرینات را ارائه می دهد، بلکه راهنمایی و توصیه هایی را برای تمرینات مسابقه و ماراتن به تمرینات HIIT ارائه می دهد.

با این حال، گارمین شرکتی است که در دسته ساعت‌های هوشمند «ردیاب تناسب اندام» قرار دارد. در حالی که ویژگی‌های اولیه گوشی‌های هوشمند مانند اعلان‌ها و پاسخ دادن به متن‌ها در ساعت وجود دارد، مجموعه ویژگی‌هایی را که از اپل واچ یا ساعت هوشمند اختصاصی‌تر دریافت می‌کنید، دریافت نخواهید کرد. اما اگر این یک مشکل ساز نیست و عمر باتری بسیار مهم است، این ساعت هوشمند برای شماست.

 

بهترین ساعت هوشمند برای کودکان: TickTalk 4

TickTalk 4

TickTalk 4 یک ساعت هوشمند با ویژگی های غنی برای کودکان است. این ساعت هوشمند دارای ردیابی موقعیت مکانی GPS، مکالمه دو طرفه، پشتیبانی از متن و کنترل‌های والدین است. به لطف دوربین‌های سلفی همراه، فرزندتان می‌تواند با اعضای خانواده تماس ویدیویی برقرار کند یا پیام‌های ویدیویی/عکس ارسال کند.

از نظر ویژگی های ایمنی، یک دکمه SOS وجود دارد و می توانید آن را طوری تنظیم کنید که با 911 یا والدین تماس بگیرید. علاوه بر این، ساعت هوشمند اجازه دسترسی به اینترنت را نمی دهد و می تواند تماس ها را با حداکثر 53 مخاطب مورد تایید والدین محدود کند.

یک برنامه از پیش نصب شده iHeart Radio Family به کودکان امکان می دهد موسیقی، پادکست و داستان را به صورت رایگان پخش کنند تا آنها را درگیر کند. همچنین پشتیبانی داخلی برای ردیابی فعالیت‌ها وجود دارد و می‌توانید اهداف گام‌های روزانه را برای فرزندتان تعیین کنید.

از آنجا که ساعت در یک مورد ضخیم و مقاوم در برابر آب محصور شده است تا بتواند از آن دوام بیشتری بگیرد ، TickTalk 4 احساس بزرگ و حجیم می کند و ممکن است برخی از کودکان بخواهند آن را بپوشند. همچنین، این ساعت هوشمند به یک اشتراک ماهانه 10 دلاری Red Pocket Mobile در ایالات متحده برای خدمات تلفن همراه نیاز دارد. می توانید از سیم کارت های AT&T یا T-Mobile استفاده کنید، اما برنامه های آنها هزینه بیشتری دارد.

 

بهترین ساعت هوشمند اندروید: Samsung Galaxy Watch 6

Samsung Galaxy Watch 6

از زمان تغییر از تایزن به WearOS، ساعت‌های گلکسی سامسونگ گام‌های بزرگی برای کاهش فاصله پشت اپل واچ پیشرو در بازار برداشته‌اند. و در حالی که ممکن است هنوز راهی برای پیشبرد آن داشته باشد تا بتواند امتیاز برتر را از ساعت هوشمند اپل کسب کند ، Galaxy Watch 6 هنوز بهترین انتخاب برای هر کسی است که در اکوسیستم های اندروید و سامسونگ سرمایه گذاری می کند.

گلکسی واچ 6 در دو نسخه، چهار سایز و چند رنگ موجود است. این بار هیچ مدل Pro وجود ندارد و با کلاسیک جایگزین شده است . این جایی است که شما بازگشت قاب فیزیکی بسیار دوست داشتنی را خواهید یافت. شما به همان اندازه برای بدنه ای قوی تر از جنس استنلس استیل قوی تر و همچنین برای حاشیه پرداخت می کنید ، اما اگر می خواهید “کلیک کنید ، کلیک کنید” را بشنوید ، همانطور که از طریق کاشی ها و تنظیمات پیمایش می کنید ، گزینه وجود دارد.

نسخه‌های استاندارد 40 و 44 میلی‌متری از نظر طراحی و عملکرد تقریباً مشابه واچ 5 هستند، با چند استثناء قابل توجه. قاب دیجیتالی که اکنون فقط در نسخه‌های استاندارد استفاده می‌شود، حدود 30 درصد کاهش یافته است تا سطح صفحه نمایش بزرگ‌تری را فراهم کند. صفحه نمایش همچنین از تراکم ppi کمی بالاتر بهره می برد که خواندن صفحه نمایش را حتی در نور آفتاب بسیار آسان می کند.

باتری یکی دیگر از مواردی است که نسبت به نسل قبل ارتقا یافته است. این یک ارتقاء عظیم نیست، اما در ترکیب با بهینه سازی باتری بهتر در سیستم عامل، شارژ کامل به طور قابل توجهی بیشتر دوام می آورد. حتی بدون فعال بودن حالت ذخیره انرژی، می‌توانید نزدیک به دو روز از آن استفاده کنید تا نیاز به شارژ داشته باشید.

جدیدترین ساعت سامسونگ با آخرین نسخه Wear OS 4 گوگل عرضه می شود . در کنار پیشرفت‌های خوش‌آمد در استفاده از باتری و برنامه‌های موجود، نسخه 4 قابلیت جابه‌جایی آسان بین تلفن‌های متصل را معرفی می‌کند. این بدان معناست که دیگر نیازی به تنظیم مجدد کامل ساعت در هنگام تعویض گوشی نیست. در حالی که Wear OS 4 در ساعتهای هوشمند سامسونگ قدیمی نیز در دسترس خواهد بود ، مشخص است که این 6 برای استفاده کامل از بروزرسانی طراحی شده است.
مثل همیشه با ساعت‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی واچ 6 برای ردیابی فعالیت‌های سلامتی و تناسب اندام شما بسیار عالی عمل می‌کند. چند ویژگی، مانند نمایشگر ضربان قلب، تنها در صورتی در دسترس هستند که از تلفن سامسونگ نیز استفاده کنید، اما اکثر آنها برای هر کسی کار خواهند کرد.

 

بهترین ساعت هوشمند اپل: اپل واچ سری 9

اپل واچ سری 9

برای کاربران آیفون، هیچ انتخابی بهتر از ساعت هوشمند اپل واچ وجود ندارد. هیچ چیزی در دسترس نیست که بتواند با کیفیت عملکرد پوشیدنی‌های اپل با یکی از گوشی‌های جدید اپل مطابقت داشته باشد، و این با اپل واچ سری 9 تغییر نکرده است .

اگرچه طراحی تقریباً مشابه سری 8 است و در گزینه‌های آشنای آلومینیومی 41 یا 45 میلی‌متری یا فولاد ضد زنگ موجود است، آخرین ساعت هوشمند اپل به‌روزرسانی‌های مهم و مفیدی دریافت کرده است. اتفاقاً همه آنها در داخل هستند و بیشتر آنها از ارتقاء به تراشه S9 SiP ناشی می شوند.

این پردازنده جدید ویژگی‌هایی مانند پردازش پاسخ Siri روی دستگاه، تراشه نسل دوم باند اولترا برای داده‌های مکان دقیق و یک حرکت کاملاً جدید در Double Tap را فعال می‌کند. این آخرین ویژگی، که به شما امکان می‌دهد بسیاری از ویژگی‌ها را به سادگی با دوبار فشار دادن انگشت شست و سبابه به هم کنترل کنید، این پتانسیل را دارد که نحوه استفاده از ساعت اپل را در هنگام حرکت کاملاً تغییر دهد.

یک ارتقاء خارجی بسیار واضح تر را می توان در صفحه نمایش روشن تر مشاهده کرد. ساعت 9 که اکنون قادر به تولید 2000 نیت است، تا دو برابر روشنایی بیشتری نسبت به سری 8 دارد و خواندن صفحه نمایش را در زیر نور کامل آفتاب بسیار آسان‌تر می‌کند.

ویژگی های سلامت و تندرستی اپل واچ به طور مداوم در حال بهبود است. سری 9 مانند مدل‌های قبلی می‌تواند ضربان قلب شما را ردیابی کند، سطح اکسیژن خون را کنترل کند، نوار قلب بگیرد و خواب شما را کنترل کند، اما همچنین شامل برنامه‌هایی برای ردیابی سلامت روان و چشم است. ابزارهای بیشتر برای تشخیص سقوط یا برخورد و شماره‌گیری تماس‌های SOS اضطراری، ساعت را بیشتر از همیشه مفید می‌کند.
اکثر کاربران فعلی اپل واچ احتمالاً می خواستند باتری قدرتمندتری را در آخرین دستگاه ببینند. متأسفانه، اینطور نیست مگر اینکه نسخه Ultra 2 را با قیمت دو برابر انتخاب کنید. این یکی از معدود زمینه هایی است که رقبایی مانند Samsung Galaxy Watch 6 آن را شکست داده اند.

اگر قبلاً واچ 8 دارید، ممکن است نیازی به ارتقا به سری 9 نباشد، مگر اینکه برخی از ویژگی‌های جدید به نظر شما تغییر دهنده بازی باشد. اما اگر به دنبال ورود به دنیای ساعتهای اپل هستید ، آخرین دستگاه از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است تا توصیه را آسان کند.

 

Samsung Galaxy Watch 6 Classic

Samsung Galaxy Watch 6 Classic

Samsung Galaxy Watch 6 Classic به طور کلی ساعت Wear OS مورد علاقه ما است. این یک به‌روزرسانی سبک دیگر از پلتفرم Wear OS سامسونگ است، اما پیشرفته‌ترین نسخه تا کنون است، با ساختار باریک‌تر، نمایشگرهای بزرگ‌تر، عملکرد کمی سریع‌تر و عمر باتری طولانی‌تر از Galaxy Watch 5. همچنین به ارمغان می‌آورد. پشت قاب چرخان علامت تجاری سامسونگ برای پیمایش منوها – یک ویژگی ضروری نیست، اما در سری Watch 5 به شدت از دست داده بودیم.

همه اصول در اینجا کاملاً ثابت هستند: Watch 6 Classic دارای عمر باتری قوی است (مخصوصاً در نسخه بزرگتر 47 میلی متری)، نرم ترین عملکرد در بین ساعت های Wear OS که اکنون می توانید دریافت کنید، و نمایشگرهای عالی و پر جنب و جوش در هر دو اندازه. همراه با گلکسی واچ 6 استاندارد، اولین ساعت Wear OS 4 را نیز نشان می‌دهد – هرچند، در حال حاضر، در مقایسه با Wear OS 3.5، برخی دیگر از ساعت‌های موجود در این لیست در حال اجرا هستند، معنای زیادی ندارد.

 

اپل واچ اولترا 2

Apple Watch Ultra 2

اپل واچ اولترا 2 که به تازگی توسط اپل رونمایی شده، یک ساعت هوشمند پیشرفته با قابلیت‌های جدید و جذاب است. این ساعت که در دو مدل تیتانیوم و استیل ضد زنگ عرضه می‌شود، از نظر طراحی شبیه به نسل قبلی خود است، اما از نظر کارایی و ویژگی‌ها، ارتقای قابل توجهی را تجربه کرده است.

 

سوالات متداول

چگونه می توانم ساعت هوشمند را به تلفن Android خود وصل کنم؟

اولین چیزها ابتدا ، حتما بلوتوث را در تلفن هوشمند خود فعال کنید. از این نقطه ، دستورالعمل های دقیق بسته به ساعت هوشمند شما ممکن است کمی متفاوت باشد ، اما مراحل نسبتاً مشابه در صفحه است. اگر سامسونگ یا Google Watch دارید ، مراحل ذکر شده در صفحه پشتیبانی سیستم عامل Google را دنبال کنید .

کاربران Fitbit می توانند به صفحه پشتیبانی تنظیم شرکت مراجعه کنند . گارمین همچنین یک راهنمای گام به گام در صفحه پشتیبانی جفت خود به شما می دهد .

با فعال بودن بلوتوث، از شما خواسته می شود برنامه ساعت خود را دانلود کنید، جایی که می توانید پوشیدنی را با تلفن Android خود جفت و همگام کنید.

آیا می توان ساعت هوشمند را با ضربان ساز استفاده کرد؟

پاسخ کوتاه نه ، شما نباید با یک ضربان ساز ساعت هوشمند بپوشید.

طبق توصیه FDA ، شما باید ساعتهای هوشمند را “شش اینچ از وسایل پزشکی کاشته شده” دور نگه دارید. شما همچنین نباید “الکترونیک مصرفی را در جیب بیش از دستگاه پزشکی حمل کنید.” استفاده از ساعت هوشمند باعث می شود ضربان ساز شما وارد حالت آهنربایی شود.

چگونه یک ساعت هوشمند را شارژ می کنید؟

اکثر ساعت‌های هوشمند دارای کابل شارژ مخصوص به خود هستند، خواه USB-C یا کانکتور اختصاصی. به عنوان مثال، اپل واچ دارای یک شارژر مغناطیسی است که می توانید آن را به ساعت متصل کرده و به هر پورت USB-C متصل کنید. اگر ساعت هوشمند شما شارژ بی‌سیم را ارائه می‌کند، می‌توانید از شارژرهای چند سطحی برای تغذیه همزمان هدفون‌های پوشیدنی، تلفن هوشمند و بلوتوث خود استفاده کنید .

آیا می توانم از اپل واچ با گوشی اندرویدی استفاده کنم؟

متأسفانه نمی توانید از ساعت اپل با گوشی اندرویدی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر خلاصه کامل ما را در مورد اپل واچ ها و تلفن های اندرویدی بخوانید .

ساعت هوشمند چگونه خواب را ردیابی می کند؟

در حالی که ساعت‌های هوشمند مختلف از انواع مختلفی از فناوری ردیابی خواب استفاده می‌کنند، اکثر ابزارهای پوشیدنی از یک یا چند مورد از سه روش زیر استفاده می‌کنند: شتاب‌سنج داخلی برای ردیابی حرکت در طول دوره‌های استراحت، فناوری که ضربان قلب و الگوهای تنفس شما را کنترل می‌کند و خواب را برون‌یابی می‌کند. مراحل، و یک میکروفون داخلی برای گوش دادن به خروپف، علائم آپنه خواب، و ناراحتی عمومی.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا