تکنولوژی

تولید پنل OLED اپل آیپد پرو برای مدل‌های 13 و 11 اینچی آغاز شد

مدت‌هاست که شایعه شده اپل در حال کار بر روی مدل‌های اولد iPad Pro است. اکنون، گزارش جدیدی از کره جنوبی ادعا می‌کند که تولید پنل‌های OLED برای آیپد پروهای آینده آغاز شده است.

انتظار می رود Samsung Display و LG Display این نمایشگرهای OLED را تولید کنند. این خبر در گزارشی از TheElec به اشتراک گذاشته شد. در گزارش قبلی خود، در مورد اینکه چگونه LG Display انتظار می‌رود تولید صفحه نمایش اولد iPad Pro را در فوریه 2024 آغاز کند، صحبت کردیم. اما آخرین گزارش از کره ادعا می‌کند که LG در حال تولید نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی اپل iPad Pro است.

طبق گزارشات، نمایشگرهای 13 اینچی (مطابق با گزارش های قبلی 12.9 اینچی) تولید می‌شود در حالی که پنل‌های اولد 11 اینچی نیز به‌زودی به خط تولید می‌آیند.

تولید پنل OLED اپل آیپد پرو برای مدل‌های 13 و 11 اینچی آغاز شد

برای کسانی که نمی‌دانند، غول کوپرتینویی در حال کار بر روی دو مدل جدید iPad Air و دو مدل جدید اولد iPad Pro در سه ماهه دوم سال جاری است. ال‌جی تنها تامین کننده پنل‌های OLED نیست، زیرا انتظار می‌رود سامسونگ دیسپلی نیز اواخر این هفته تولید OLED را برای این آیپد پروها آغاز کند. گزارش جدید می‌افزاید که LG Display بر روی پنل‌های اولد 13 اینچی تمرکز خواهد کرد، در حالی که Samsung Display در درجه اول انواع 11 اینچی را تولید خواهد کرد.

متأسفانه، جزئیات دقیق تر در مورد این iPad‌ها مانند قیمت آنها هنوز در دسترس است. اما بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، آیپد پروهای جدید احتمالا به پردازنده Apple M3 مجهز خواهند شد. این می‌تواند منجر به افزایش جزئی قیمت نسبت به مدل قبلی شود. ممکن است لوازم جانبی جدیدی نیز ارائه شود، مانند لوازم جانبی جدید Magic Keyboard و Pencil. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند مورد اشاره چه تصمیمی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا