تکنولوژی

هدست اپل Vision Pro در حال حاضر برنامه YouTube یا Netflix نخواهد داشت

هدست واقعیت ترکیبی Vision Pro که اپل اصرار دارد آن را یک کامپیوتر فضایی بخواند، تنها چند هفته دیگر وارد بازار می‌شود. برچسب قیمت هنگفت آن در حال حاضر سوالات زیادی را در مورد اینکه چه کسی بدون برنامه قاتل و باتری دارای رتبه بندی تنها 2 تا 2.5 ساعت برای چیزی هزینه می‌کند، ایجاد کرده است، به این معنی که نمی‌توانید تمام اوپنهایمر را در یک جلسه تماشا کنید.

معاون ارشد اپل، گرگ جوسویاک، قبلاً ویژن پرو را “دستگاه سرگرمی نهایی” نامیده بود و پیشنهاد می‌کرد که محبوب‌ترین شبکه‌های استریم از همه آنها، نتفلیکس، اپلیکیشن مخصوص به خود را داشته باشد. با این حال، بلومبرگ می‌نویسد که غول استریم برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یکی برای Vision Pro ندارد. نتفلیکس حتی از برنامه آی‌پد فعلی خود در هدست اپل پشتیبانی نمی‌کند.

نتفلیکس در تصمیم خود مبنی بر عدم ساخت برنامه اختصاصی ویژن پرو به تنهایی ایستاده است. دیزنی پلاس، مکس، آمازون پرایم ویدئو و پارامونت پلاس همگی خود را خواهند داشت.

هدست اپل Vision Pro در حال حاضر برنامه YouTube یا Netflix نخواهد داشت

 طبق گزارش بلومبرگ، یوتیوب و اسپاتیفای هر دو تصمیم گرفته‌اند برنامه‌های اختصاصی را برای هدست ویژن پرو منتشر نکنند. یوتیوب تأیید کرد که یک برنامه اختصاصی برای Vision Pro ایجاد نمی‌کند و به برنامه فعلی iPad نیز اجازه نمی‌دهد این ترفند را انجام دهد. به طور مشابه، Spotify در حال توسعه برنامه Vision Pro نیست و برنامه iPad خود را در فروشگاه برنامه Vision Pro در دسترس قرار نخواهد داد. کاربران می‌توانند از طریق سافاری، مشابه نتفلیکس، به YouTube و Spotify دسترسی داشته باشند.

کاربران ویژن پرو می‌توانند نتفلیکس را با استفاده از هدست تماشا کنند، اما این کار فقط از طریق وب امکان‌پذیر است. این بدان معناست که ویژگی‌هایی که اپل اعمال کرده است، مانند پس‌زمینه‌های همه‌جانبه برای ویدیوها، در دسترس نخواهند بود. کاربران نیز قادر به دانلود محتوا برای مشاهده آفلاین نخواهند بود و وضوح تصویر ممکن است محدود باشد.

نتفلیکس یک برنامه اختصاصی برای هدست های Meta’s Quest توسعه داد، اگرچه رابط کاربری قدیمی آن سال هاست به‌روز نشده است. باید دید برنامه اپل چیست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا