تکنولوژی

ویژگی جدید تلگرام :استوری گذاشتن در تلگرام البته فقط برای کاربران پریمیوم !

چند وقت قبل تلگرام از توسعه استوری گذاشتن در تلگرام خبر داد و اکنون استوری گذاشتن در تلگرام وجود دارد فقط اینکه تنها کاربرانی که سرویس پریمیوم دارند میتوانند از آن استفاده کنند. اما تمامی کاربران میتوانند استوری آنها را مشاهده کنند.

احتمالاً استوری در تلگرام عملکردی مشابه این قابلیت در سکو های دیگر دارند. شماها قادرید که عکس یا ویدیو های خودتان را استوری کنید البته برخلاف سکوهای رقیب و اینکه تلگرام مدت زمان استوری‌هایتان را در اختیار خودتان قرار میدهد. استوریهایتان میتوانند از مدت زمان۲۴،۱۲،۶یا۴۸ ساعت به طور خودکار حذف میشوند. این در صورتی است که سکوهای دیگر در بازه زمانی ۲۴ ساعت به طور خودکار حذف میشوند.

و اینکه تلگرام قابلیت این را دارد که شما میتوانید مخاطبین خودرا برای دیدن استوریهایتان انتخاب کنید یعنی بعضی از استوری هایتان را افراد خانواده و بعضی دیگر را همکاران مشاهده کنند.

و استوریهایتان در بالای صفحه اصلی چت این پیام رسان قرار میگیرد، درحالی که تمام کاربران میتوانند استوری های شما را ببینند البته گفتنی است که فقط کاربرانی که نسخه پریمیوم یا پولی تلگرام را دارند قادر به گذاشتن استوری هستند.

اگر نسخه پریمیوم را نداشته باشید در بالای صفحه وقتی روی گزینه (+)لمس کنید در بالای صفحه مشاهده خواهید کرد که نوشته در حال حاضر فقط برای کاربران پریمیوم قرار دارد با توجه به کلمه (درحال حاضر) انتظار میرود که در آینده این آپشن برای تمامی کابران به صورت رایگان در اختیار قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا