تکنولوژی

اولین تصویر رندر تبلت آیپد ایر 12 اینچی

اگر رندرهای فاش شده باور شود، آیپد ایر محبوب اپل ممکن است به‌روزرسانی طراحی دریافت کند. 91Mobiles مجموعه‌ای از رندرهای CAD از iPad Air آینده را به اشتراک گذاشته و تغییرات قابل توجه جالبی را نشان می‌دهد.

اولاً، به نظر می‌رسد iPad Air جدید ظاهر مدل‌های نسل 4 و 5 را حفظ کند اما بزرگ‌تر خواهد بود. این برای قرار دادن یک صفحه نمایش بزرگ‌تر 12.9 اینچی است. بنابراین از نمای جلو، تا حدودی شبیه آیپد پرو 12.9 اینچی به نظر می‌رسد، اما حاشیه‌های ضخیم‌تری دارد، شبیه به آیپد ایر 10.9 اینچی.

علاوه بر صفحه نمایش، یکی دیگر از تغییرات بزرگ در عقب است. مدل جدید ممکن است دوربین تک لنز و گرد خود را با دوربینی بلندتر و بیضی شکل عوض کند، مانند آنچه در آیفون X و XS مشاهده کردیم.

گمانه زنی‌های بیشتر حاکی از آن است که آیپد ایر بعدی ممکن است دارای تراشه M2 باشد که ارتقاء یافته‌ای از M1 فعلی است. گفته می‌شود که تولید در اوایل سال 2024 آغاز می‌شود و احتمال عرضه آن در ماه مارس خواهد بود. فقط برای یادآوری، نسل فعلی iPad Air در سال 2022 عرضه شد. جالب اینکه سال 2023 اولین سالی بود که اپل تبلت جدیدی را عرضه نکرد. بنابراین، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که در سال 2024، اپل ممکن است کل محدوده آیپد خود را به‌روز کند، همانطور که گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد.

اولین تصویر رندر تبلت آیپد ایر 12 اینچی

آیپد ایر 2022 دارای صفحه نمایش 10.9 اینچی Liquid Retina IPS LCD با شدت روشنایی 500 نیت روشنایی است. این دستگاه از تراشه M1 بهره برده و با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی عریض در عقب و یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو برای سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد. همچنین شامل باتری 28.6 وات ساعتی هم می‌شود.

اپل در تلاش بوده سبد محصول خود را همیشه کامل‌تر از همیشه کند. انتظار داریم در مارس یا سپتامبر سال 2024، شاهد معرفی نسل جدید پرچمداران باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا