تکنولوژی

تعمیرات اپل ویژن پرو می تواند تا 2399 دلار برای شما هزینه داشته باشد

اگر قصد خرید اپل Vision Pro را دارید، ممکن است بخواهید یک کیف برای آن نیز تهیه کنید. بر اساس صفحه تعمیر و سرویس این شرکت برای دستگاه همانطور که برای اولین بار توسط AppleInsider متوجه شد، تعمیر آن می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، حتی زمانی که AppleCare+ دارید.

اگر شیشه پوشش هدست ترک بخورد، 799 دلار برای تعویض آن از شما باز می‌گردد. سایر انواع آسیب ممکن است تا 2399 دلار برای شما هزینه داشته باشد که فقط 1100 دلار ارزان‌تر از یک مدل پایه کاملاً جدید است.

اگر برای AppleCare+ بپردازید، قیمت‌های تعمیر آن‌قدر بالا به نظر نمی‌رسد، اما هنوز هم ارزان نیست. یک کلاس روکش آسیب دیده یا هر نوع تعمیر دیگری 299 دلار هزینه دارد، علاوه بر هزینه ماهانه 25 دلار گارانتی تمدید شده. در حالی که می‌توانید آن را توسط شخص ثالثی برطرف کنید، اگر در آینده آن را برای تعمیر دیگری به اپل بفرستید، ممکن است برای شما مشکلاتی ایجاد کند و ممکن بوده این سرویس‌ها اجزای مورد نیاز شما را نداشته باشند.

تعمیرات اپل ویژن پرو می تواند تا 2399 دلار برای شما هزینه کند

اگرچه اپل اخیراً از جنبش حق تعمیر حمایت کرده و یک برنامه خود تعمیری موجود برای تلفن‌ها و رایانه‌های خود دارد. این شرکت می‌تواند Vision Pro را به آن برنامه اضافه کند، اما ممکن است به این زودی اتفاق نیفتد.

Vision Pro اپل اکنون برای پیش‌سفارش از وب‌سایت اپل در ایالات متحده و تمام فروشگاه‌های آن در سراسر کشور در دسترس است. نسخه 3499 دلاری 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد، در حالی که مدل 512 گیگابایتی آن 3699 دلار هزینه دارد. اگر به دنبال 1 ترابایت فضا هستید، این مورد به شما 3899 دلار پس می‌دهد. توجه داشته باشید که لوازم جانبی آن جداگانه فروخته می‌شود و باید 199 دلار اضافی برای کیف مسافرتی آن بپردازید.

شرکت اپل در WWDC 2023 از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو رونمایی کند. مدلی که طراحی مدرن داشته و قابلیت‌های بزرگی به مخاطب خود ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا