بهترین هاتکنولوژی

بهترین مانیتور های گیمینگ تا ۱۵ میلیون موجود در بازار

مانیتور کامپیوتر مهمترین سخت افزار کامپیوتر و خروجی اصلی کامپیوتر است که برای نمایش اطلاعات و فرآیندهای داخل کامپیوتر استفاده می شود. کاربر نتایج دستورات خود را با استفاده از ماوس و صفحه کلید روی صفحه نمایش می بیند.

انواع مانیتور

طرفداران انواع مانیتورها را در 4 مدل در نظر می گیرند: مانیتورهای 4k، مانیتورهای بازی، مانیتورهای LED و مانیتورهای لمسی.

مانیتور 4k: خرید مانیتور 4k برای افرادی که به دنبال حرفه ای ترین مدل مانیتور کامپیوتر هستند توصیه می شود. این مدل از صفحه نمایش ها صنعت سینمای دیجیتال را متحول کرده است. وضوح منحصر به فرد و استاندارد گرافیک بالا یکی از ویژگی های بارز صفحه نمایش کامپیوتر 4k است.

مانیتور گیمینگ: همانطور که از نام این صفحه نمایش پیداست، مخصوص بازی تولید شده است. ابعاد بزرگ این مانیتورهای گیمینگ آنها را از سایر مانیتورهای کامپیوتری که اندازه کوچکی دارند متمایز می کند. اگر بازی های رایانه ای را در برنامه روزانه خود قرار می دهید، این صفحه نمایش کامپیوتر برای شما مناسب است. مطمئن باشید که مانیتور بازی لذت بازی را برای شما چند برابر خواهد کرد.

مانیتور ال ای دی : صفحه نمایش ال ای دی در کنار تمام ویژگی های مطلوب به کم مصرف بودن معروف است. یکی از دلایل محبوبیت این نمایشگر سرعت روشن و خاموش شدن آن است که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

مانیتور لمسی: صفحه نمایش های لمسی از آخرین نسل نمایشگرهای LED هستند. درصد بالایی از جذابیت مانیتورها به قابلیت تماس مستقیم و لمسی آنهاست، زیرا شرایط تعامل بیشتر و بهتری را فراهم می کنند. امروزه در اکثر مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها، مدارس و شرکت ها از این مانیتورها به جای وایت برد استفاده می شود. رد این حسگرهای لمسی در بیلبوردهای تبلیغاتی و اکثر فروشگاه ها به وضوح دیده می شود.

 

مانیتور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز 23.8 اینچ

بهترین مانیتور های گیمینگ ارزان

مانیتور هوآوی مدل MateView SE Standard Edition سایز 23.8 اینچ

هواوی به عنوان یکی از شرکت های مطرح فعال در حوزه فناوری شناخته می شود و محصولات این شرکت از محبوبیت بالایی برخوردار است. مانیتور Mateview SE هواوی با پوشش 90 درصد وسعت رنگ (90 درصد P3 Gmaut) از نظر وضوح صفحه نمایش و تطابق رنگ در بین همتایان خود بی رقیب است.

این نمایشگر شرکت هواوی با فناوری تغییر حالت رنگ می تواند رنگ و ظاهری مناسب برای طیف وسیعی از کارهای روزمره ارائه دهد. به عنوان مثال، می توانید حالت کتاب الکترونیکی را برای کارهای روزانه طولانی فعال کنید تا نمایشگر اپتیکال هواوی خواندن از روی کاغذ را شبیه سازی کند.

این مانیتور با قابلیت تنظیم درجه در محور افقی و نسبت 92 درصدی پنل به کل صفحه نمایش و همچنین زبانه کنترل پنج جهته و فرکانس 75 هرتز بر ثانیه به همراه HDMI و DP ورودی ها به همراه طراحی مدرن و نازک جدیدترین سری محصولات هوآوی.

قیمت حدودی: ۴,۵۵۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

مانیتور سامسونگ مدل LS27C310EAMXUE سایز 27 اینچ

مانیتور سامسونگ مدل LS27C310EAMXUE سایز 27 اینچ

مانیتور سامسونگ مدل LS27C310EAMXUE با امکاناتی که دارد می تواند محصولی با ارزش خرید بالا معرفی شود. این نمایشگر با ترکیب فناوری های پیشرفته امکانات مناسبی را برای انجام کارهای مختلف در اختیار صاحبان خود قرار می دهد. کیفیت تصویر این مانیتور فول اچ دی است و می توانید تصاویر و فیلم ها را با کیفیت عالی و شفاف، با رنگ های زنده و نزدیک به واقعیت مشاهده کنید.

زمان پاسخگویی این مانیتور عدد چشمگیر یک میلی ثانیه را نشان می دهد. همچنین هر چه زمان پاسخگویی کمتر باشد سرعت حرکت در ویدئوها بیشتر می شود و این امر در ویرایش برنامه ها و همچنین برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است. نرخ تازه‌سازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا تصاویری با سرعت بالا و پیوسته‌تر ببینند. در این مانیتور این نرخ 60 هرتز است و تصاویری پایدار و بدون تار را در حین انجام کارهای مختلف ارائه می دهد.

این مانیتور مجهز به پورت های HDMI و VGA است که اتصال به کنسول های بازی و سیستم های کامپیوتری را آسان می کند. همچنین طراحی این محصول با لبه های باریک بر جذابیت و کاربردی بودن آن می افزاید.

مانیتور سامسونگ قابلیت نصب روی دیوار را ندارد اما پایه طراحی شده برای آن استاندارد بوده و باعث می شود در استفاده طولانی مدت دچار گردن درد نشوید. صفحه نمایش 27 اینچی، نرخ تازه سازی و زمان پاسخ دهی بالا، مانیتور مدل LS27C310EAMXUE که توسط برند محبوب و معروف سامسونگ طراحی و تولید شده است، نه تنها کیفیت آن تضمین شده است، بلکه زیبایی و سادگی آن توانسته نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.

قیمت حدودی:۵,۷۵۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS27C390 سایز 27 اینچ

بهترین مانیتور گیمینگ خمیده

مانیتور خمیده سامسونگ مدل LS27C390 سایز 27 اینچ

اگر به دنبال خرید یک مانیتور بزرگ و باکیفیت هستید که بتوان از آن برای طراحی و ویرایش، بازی و استفاده عمومی استفاده کرد، مانیتور منحنی سامسونگ LS27C390 با سایز 27 اینچ یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. طراحی این محصول منحنی بوده و همین امر باعث شده تا کاربر کاملا غرق در تصاویر و کیفیت بالا شود.

رزولوشن صفحه نمایش مانیتور مذکور برابر با 1080 در 1920 پیکسل یا فول اچ دی می باشد که با اینکه رزولوشن های بالاتری مانند 1440p در حال رایج شدن است، باز هم عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می دهد. این مانیتور با استفاده از پنل VA و زمان پاسخ دهی چهار میلی ثانیه ای نیز گزینه مناسبی برای گیمرها است.

از طرفی نرخ رفرش تصویر در این مانیتور برابر با 75 هرتز است و تصاویر را روان نمایش می دهد. این محصول با صفحه نمایش مات خود و در نتیجه عدم انعکاس دستگیره، راحتی بیشتری را در هنگام انجام کار برای کاربر به ارمغان می آورد. مانیتور منحنی سامسونگ LS27C390 می تواند 16.7 میلیون رنگ را نمایش دهد و با استفاده از دو درگاه HDMI می تواند به رایانه، کنسول بازی و سایر دستگاه های شما متصل شود.

همچنین از دیگر پورت های این محصول می توان به پورت ارتباطی Display Port اشاره کرد که گزینه ای مدرن و جدید برای گیمرها است. از طرفی دو بلندگوی داخلی استریو با توان پنج وات در این مانیتور تعبیه شده است که عملکرد نسبتا خوبی دارند.

قیمت حدودی:۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

مانیتور ایسوس مدل VG27VH1B سایز 27 اینچ

مانیتور ایسوس مدل VG27VH1B سایز 27 اینچ

مانیتور 27 اینچی خمیده ایسوس VG27VH1B با رزولوشن 1920 در 1080 جزئیات خیره کننده تصاویر را نمایش می دهد. حداکثر فرکانس 165 هرتز، سرعت پاسخگویی بسیار سریع 1 میلی ثانیه، فناوری ASUS Extreme Low Motion Blur (ELMB) برای جلوگیری از تاری حرکت، فناوری Free Sync برای از بین بردن پارگی فریم های متحرک و فناوری Shadow Boost برای جزئیات تصویر در مناطق تاریک.

صحنه ها را بدون نوردهی بیش از حد نواحی روشن تقویت و روشن می کند. وجود پورت های DisplayPort و HDMI امکان پخش تصاویر را با بالاترین کیفیت فراهم می کند. همچنین این مانیتور دارای پورت جک هدفون می باشد.

قیمت حدودی:۱۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

مانیتور مخصوص بازی ال جی مدل 29WQ600-W سایز 29 اینچ

مانیتور مخصوص بازی ال جی مدل 29WQ600-W سایز 29 اینچ

مانیتور گیمینگ ال جی 29WQ600-W مانیتور گیمینگ ال جی 29WQ600-W یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به بازی های رایانه ای و کاربران چند رسانه ای است. این مانیتور با سایز 29 اینچ و ویژگی های منحصر به فرد از جمله نمایشگر IPS با نور پس زمینه LED، رزولوشن 1080 در 2560 پیکسل و فناوری های HDR 10، AMD FreeSync و Motion Blur Reduction Tech تجربه ای منحصر به فرد را برای کاربران به ارمغان می آورد.

این مانیتور با ورودی HDMI و پورت نمایش، نسبت تصویر 21:9 و نور پس زمینه LED، انتخابی عالی برای بازی و برنامه های چند رسانه ای است. مشخصات مانیتور ال جی مانیتور گیمینگ ال جی 29WQ600-W با نمایشگر IPS به کاربران این امکان را می دهد تا از زوایای دید بسیار وسیع لذت ببرند.

این فناوری نور پس زمینه LED همچنین باعث می شود تصاویر با کیفیت بالا و رنگ های زنده و واقعی را تجربه کنند. این مانیتور با فناوری‌های HDR 10، AMD FreeSync و Motion Blur Reduction Tech به کاربران اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای از بازی بی‌نظیر داشته باشند. همچنین با استفاده از این فناوری ها حرکات و تصاویر بسیار روان و بدون افت کیفیت نمایش داده می شوند.

قیمت حدودی: ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان
خرید از دیجی کالا

 

 

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا