تکنولوژی

گوگل به اشتراک گذاری گذرواژه ها را با خانواده بسیار آسان می کند

اگر از گروه خانواده استفاده می‌کنید، Google فهرست کاملی از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند، مانند روش پرداخت مشترک، عضویت مشترک Google One و خریدهای مشترک. در حال حاضر، این شرکت یک افزوده مفید دیگر را اعلام کرده است.

Google تأیید کرد که Google Password Manager اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا به طور ایمن نام کاربری و رمز عبور را با سایر کاربران گروه خانواده خود به اشتراک بگذارند.

غول جستجو توضیح داد:

“چه دو عضو یک خانواده از طریق یک حساب کاربری با مهدکودک هماهنگ می‌کنند، یا یک کودک اجازه می‌دهد والدین به تکالیف مدرسه خود دسترسی داشته باشند، به اشتراک‌گذاری رمزهای عبور ایمن هرگز آسان‌تر نبوده است.”

این شرکت جزئیات بیشتری را بررسی نکرد، اما یک کاربر X در ماه آگوست این قابلیت را مشاهده کرد. ضبط صفحه کاربر نشان می‌دهد که این به شکل یک دکمه اشتراک‌گذاری ساده و راحت است.

گوگل به اشتراک گذاری گذرواژه ها را با خانواده بسیار آسان می کند

علاوه بر اشتراک‌گذاری رمز عبور راحت‌تر، گوگل همچنین راه آسان‌تری را برای دسترسی به کنترل‌های والدین معرفی کرد. والدین اکنون می‌توانند «کنترل‌های والدین» را در جستجوی Google جستجو کنند تا حساب‌هایی را که نظارت می‌کنند و همچنین پیوندهایی به صفحه تنظیمات هر حساب را ببینند.

پسوورد یا رمز عبور، رشته‌ای از کاراکترها (حروف، اعداد و نمادها) است که برای تأیید هویت و ورود به حساب‌های کاربری مختلف از آن استفاده می‌شود. به عبارت دیگر، پسوورد مانند یک کلید عمل می‌کند که به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات و خدمات شخصی خود در وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و دستگاه‌های مختلف دسترسی پیدا کنید.

با رعایت این نکات می‌توانید پسووردهای قوی و امن ایجاد کنید و از اطلاعات شخصی و حساب‌های کاربری خود در برابر تهدیدات سایبری محافظت کنید. مشخص نیست چه زمانی چنین ویژگی توسط گوگل ارائه خواهد شد. این شرکت همیشه سعی داشته کاربران آن امنیت بالایی پیدا کرده تا بتوانند از محصولات این شرکت به شکل امن‌تری استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا