تکنولوژی
موضوعات داغ

مشخصات گوشی Realme C51 شیائومی لو رفت !

گوشی Realme C51 به سمت رونمایی خود در هند در حال نزدیک شدن است، زیرا رندرها و مشخصات اصلی آن در وب ظاهر شده‌اند. رندرهای انتشار یافته رنگ‌های کربنی سیاه و سبز نعناعی را برای این گوشی سری C آینده نشان می‌دهند. نمایشگر آن به شکل قطره‌ای طراحی شده است که در بخش جلویی برای جلوه‌گری عکس‌برداری سلفی استفاده می‌شود.

اعلام شده که Realme C51 با چیپست Unisoc T612 و 4 گیگ رم گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی اجرا می‌شود. همچنین به وجود دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت اشاره شده و احتمالاً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واته تجهیز خواهد شد.

پاراس گوگلانی (@passionategeekz)، معروف به “تیپ‌ستر”، رندرها و مشخصات ادعا شده گوشی Realme C51 را منتشر کرده است.

مشخصات گوشی Realme C51 لو رفت !

رندرهای انتشار یافته گوشی را در گزینه‌های رنگی کربنی سیاه و سبز نعناعی با نمایشگر به شکل قطره‌ای و حاشیه‌های کم نشان می‌دهند. مانند گوشی‌های اخیر Realme C55 و Realme Narzo N53، دستگاه آینده‌ای از ویژگی Mini Capsule شبیه جزیره‌ای دینامیک اپل بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد دوربین دوگانه در پشت گوشی قرار دارد همراه با چراغ‌ال‌اِی‌دی فلش. دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش نیز در لبه چپ دستگاه دیده می‌شوند.

با توجه به گزارشات، گوشی Realme C51 به دوربین دوگانه در پشت مجهز خواهد شد، شامل حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر دوم ۸ مگاپیکسلی. برای عکس‌های سلفی، احتمالاً از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو استفاده خواهد شد.

مشخصات گوشی Realme C51 شیائومی لو رفت !

باتری گوشی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واته تجهیز خواهد شد. این گوشی احتمالاً دارای حسگر اثر انگشت و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری نیز خواهد بود.

با این حال، Realme هنوز تأییدیه‌ای از رونمایی گوشی Realme C51 ارائه نکرده است. این گوشی پیش‌تر در چندین وب‌سایت گواهی‌نامه‌ها شامل کمیسیون ملی ارتباطات و رادیویی تایلند (NBTC)، کمیسیون اقتصادی یوراسیایی (EEC)، Tingkat Komponen Dalam Negeri اندونزی (TKDN) و TUV Rheinland با شماره مدل RMX3830 دیده شده بود. همچنین پیش‌تر در وب‌سایت استانداردهای هند (BIS) نیز دیده شده بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا