تکنولوژی

هدف از ویژگی‌های جدید گوگل ایجاد یکپارچگی اندروید در همه دستگاه‌ها است

گوگل ماموریت دارد تا نحوه اتصال و کار دستگاه‌های اندرویدی با یکدیگر را بهبود ببخشد، به وضوح، برگی از کتاب اپل. این شرکت فناوری به دلیل نوآوری خود شناخته شده و اکنون بر روی کاربرپسندتر کردن دستگاه‌های اندرویدی و اتصال به یکدیگر تمرکز کرده است.

به‌روزرسانی‌های اخیر سرویس‌های Google Play پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی را نشان می‌دهد که نویدبخش بهبود نحوه ارتباط دستگاه‌های اندروید و ChromeOS است.

آخرین نسخه، 24.06.12، یک “سرویس بین دستگاهی” به‌روز شده را معرفی می‌کند که اکنون “دستگاه‌ها و اشتراک‌گذاری” نامیده می‌شود. دقیقاً همانطور که از نام آن پیداست، سه ویژگی عملی را به همراه دارد که می‌تواند نحوه استفاده ما از دستگاه هایمان را تغییر دهد: انتقال تماس، اشتراک‌گذاری نقطه اتصال و اشتراک‌گذاری Wi-Fi.

هدف از ویژگی‌های جدید گوگل ایجاد یکپارچگی اندروید در همه دستگاه‌ها است

قابلیت انتقال تماس به شما امکان می‌دهد تا زمانی که هر دو دستگاه به یک حساب Google مرتبط هستند، تماس را از یک دستگاه به دستگاه دیگر بدون رها کردن آن انتقال دهید. اشتراک‌گذاری هات اسپات به راحتی انجام می‌شود و به یک دستگاه اجازه می‌دهد اتصال نقطه اتصال Wi-Fi دیگری را کنترل کند. سپس اشتراک‌گذاری Wi-Fi وجود دارد، که اشتراک‌گذاری رمزهای عبور Wi-Fi را بین دستگاه‌ها آسان‌تر می‌کند، بنابراین ارتباط ماندن ساده‌تر از همیشه است.

اما گوگل در اینجا متوقف نمی‌شود. آنها همچنین روی چیزی به نام «Device Groups» کار می‌کنند. این ویژگی آینده به کاربران اجازه می‌دهد چندین دستگاه را تحت یک حساب Google گروه‌بندی کنند و سطوح جدیدی از تعامل بین آنها را ممکن می‌سازد. با این به‌روزرسانی‌ها، سازمان مستقر در کالیفرنیا به وضوح تلاش می‌کند تا تجربه یکپارچه‌تر را برای کاربران اندروید ایجاد کند و تسلط اپل را در عرصه «اکوسیستم» به چالش بکشد.

انتظار می‌رود این پیشرفت‌ها با دستگاه‌های اندروید را منسجم‌تر، کاربرپسندتر و متصل‌تر کنند. انتظار داریم بزودی این ویژگی را شاهد باشیم که اجازه می‌دهد تجربه کاربری برای افراد بهبود پیدا کند و بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا