تکنولوژی

انتخابگر عکس جدید اندروید اکنون با Google Photos بهتر کار می کند

حتی اگر Google Photos دیگر فضای ذخیره‌سازی نامحدودی ندارد، همچنان به شما امکان می‌دهد از عکس‌ها، ویدیوها و خاطرات خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و ذخیره کنید، بنابراین نیازی نیست آنها را در حافظه محلی گوشی هوشمند خود نگه دارید.

با این حال، از آنجایی که عکس‌ها در فضای ابری آپلود می‌شوند، معمولاً نمی‌توانید آن‌ها را در گوشی خود ببینید مگر اینکه واقعاً برنامه Google Photos را باز کنید.   اکنون، گوگل این قابلیت را برای انتخابگر عکس اضافه کرده تا تصاویری را که در اپلیکیشن‌های ابری مانند Google Photos ذخیره شده‌اند را مشاهده کند. می‌توانید بدون جابه‌جایی بین برنامه‌ها به عکس‌های محلی و پشتیبان‌گیری‌شده دسترسی داشته باشید و فرآیند انتخاب تصاویر و ویدیوها را ساده‌تر کنید. با وجود آلبوم‌های ذخیره‌سازی ابری که به راحتی در انتخابگر عکس در دسترس هستند، سازمان‌دهی و یافتن رسانه می‌تواند بسیار آسان‌تر باشد، به خصوص اگر تصاویر و ویدیوها را مرتباً در ابر بارگذاری کنید.

انتخابگر عکس جدید اندروید اکنون با Google Photos بهتر کار می کند

این ویژگی حداقل در تئوری به Google Photos محدود نمی‌شود. این برای هر برنامه رسانه ابری که واجد شرایط برنامه آزمایشی باشد باز است، به این معنی که OneDrive، Dropbox و سایر سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری با پشتیبان‌گیری عکس ممکن است از همین ویژگی پشتیبانی کنند. Google Photos اولین برنامه Google است، اما برنامه آزمایشی در حال باز شدن برای سایر برنامه‌های غیر Google است، شاید APIها را برای همه عمومی کند. برخی از سرویس‌های خاص دیگری مانند NextCloud وجود دارند که می‌توانند از این مزیت بهره ببرند، بنابراین امیدواریم این عملکرد برای همیشه بسته نشود.

نکته مهم در اینجا این است که برنامه‌ها باید برای استفاده از انتخابگر عکس مدرن به‌روز شوند، که سپس یکپارچه‌سازی فضای ذخیره سازی ابری و سایر ویژگی‌ها را فعال می‌کند. چند برنامه وجود دارد که قبلاً به‌روزرسانی شده‌اند، مانند Chrome و سایر برنامه‌های Google، اما بسیاری دیگر تغییر نکرده‌اند. یکپارچه‌سازی جدید عکس‌های ابری می‌تواند به برنامه‌ها کمک کند تا از انتخابگر جدید استفاده کنند، اما در این بین، ممکن است آن را در برنامه‌های مورد علاقه خود مشاهده نکنید.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا