بهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

5 بهترین یخچال هوشمند در سال 2024

یخچال هوشمند بدون شک یکی از بهترین راه ها برای ارتقای آشپزخانه شماست. علاوه بر ظاهر مجلل‌تر از یخچال‌های سنتی شما، یخچال‌های هوشمند دارای انبوهی از اتصالات و ویژگی‌های جالب هستند – بسیاری از آنها حتی دارای نمایشگرهای داخلی هستند که به شما امکان می‌دهند موسیقی را پخش کنید، به ویدیوها دسترسی داشته باشید یا دستور پخت جدیدی را بررسی کنید.

در مورد یخچال‌های هوشمند، گزینه‌های بسیار خوبی وجود دارد، و الک کردن همه مدل‌ها می‌تواند زمان‌بر باشد. در کنار یافتن موردی که متناسب با ابعاد آشپزخانه شما باشد، مهم است که به قابلیت اطمینان، اتصال و (البته) عملکرد آن به عنوان یک یخچال استاندارد توجه کنید. بسیاری از آنها همچنین شامل اتصالات خط آبرسانی و یخ ساز هستند. این بدان معناست که متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد که خرید یک یخچال هوشمند را بیش از آنچه انتظار دارید دردسرساز می کند.

اگر برای جستجوی خود به کمک نیاز دارید، در اینجا نگاهی به پنج بهترین یخچال هوشمند داریم. انتخاب های ما شامل بهترین یخچال هوشمند کلی، بهترین یخچال هوشمند ممتاز، بهترین یخچال هوشمند مقرون به صرفه و موارد دیگر است. بسیاری از این ها در اندازه های مختلف موجود هستند، بنابراین اگر یکی را که دوست دارید پیدا کردید، اما اندازه آن خیلی بزرگ یا خیلی کوچک است، مطمئن شوید که گزینه های سفارشی سازی در دسترس هستند.

Samsung 25 Cu. Ft. Mega Capacity Refrigerator with Family Hub

Samsung 25 Cu با طراحی مدرن و گزینه های اندازه های متعدد. Ft. یخچال Mega Capacity با Family Hub یک خرید قانع کننده است. جذابیت اصلی Family Hub است که یک صفحه نمایش لمسی در جلوی یخچال است که به شما امکان می دهد تصاویر را به اشتراک بگذارید، موسیقی یا ویدیوها را پخش کنید و سایر دستگاه ها و الکسا را ​​مستقیماً از آشپزخانه خود کنترل کنید.

شما به چهار نوع مختلف یخ (از جمله یخ مکعبی و نیش یخ)، ظرفیت بزرگ 25 فوت مکعبی و اتصال Wi-Fi برای دریافت هشدارهای هوشمند در مورد یخچال خود دسترسی خواهید داشت. این کمی گران است و اگر از قبل یک صفحه نمایش هوشمند در خانه خود دارید، ممکن است Family Hub ضروری نباشد ، اما جدا از این اخطارها، چیز زیادی در مورد یخچال هوشمند مجلل سامسونگ وجود ندارد.

ال جی 27 فوت یخچال هوشمند ساید بای ساید با یخ کرافت

بهترین یخچال هوشمند کلی

ال جی 27 فوت یخچال هوشمند ساید بای ساید با یخ کرافت

یخچال هوشمند ساید بای ساید ال‌جی با قیمتی حدود 1000 دلار کمتر از انتخاب سامسونگ در بالا، انتخاب مناسبی برای خریداران با بودجه کم است. هنوز هم برای یخچال گران است – اما برای یک یخچال هوشمند، در واقع کاملا مقرون به صرفه است.

واحد ال‌جی شامل یک دستگاه یخ‌ساز دوتایی، یک دستگاه پخش‌کننده آب و یک طراحی منحصربه‌فرد InstaView است که از یک پنجره بزرگ تشکیل شده است تا بتوانید قبل از باز کردن یخچال، داخل آن را ببینید. اتصال هوشمند کمی محدود است، اما می‌توانید به برنامه ThinQ Care متصل شوید تا از نیازهای تعمیر و نگهداری و سایر هشدارها مطلع شوید.

 

 

یخچال هوشمند GE Profile Energy Star 27 Ft

بهترین یخچال هوشمند ارزان قیمت

LG 27 Cu. Ft. Side-by-Side Smart Refrigerator with Craft Ice

یخچال هوشمندی می‌خواهید که شبیه یخچال‌های سنتی باشد؟ سپس GE Profile Energy Star 27.9 Cu را در نظر بگیرید. Ft. یخچال هوشمند. از طراحی InstaView یا Family Hub استفاده نمی کند، به این معنی که جلوی فولاد ضد زنگ آن از یخچال استاندارد قابل تشخیص نیست.

علیرغم ظاهر محافظه‌کارانه‌اش، دستگاه هنوز کمی هوشمند است – وای فای داخلی به آن امکان می‌دهد هشدارها را به دستگاه شما ارسال کند و به شما امکان می‌دهد چراغ‌های LED آن را سفارشی کنید – و ویژگی‌های سطح بالایی مانند کشوهای با بسته شدن نرم و جعبه‌های سطل قابل جابجایی آن را برای استفاده روزمره عالی کنید.

 

یخچال هوشمند GE Profile Energy Star 27.9 Ft

بهترین یخچال هوشمند بدون نمایشگر هوشمند

GE Profile Energy Star 27.9 Cu. Ft. Smart Refrigerator

یخچال فریزر منعطف 4 درب سفارشی سامسونگ با Family Hub تقریباً به همان اندازه پریمیوم است. با طراحی تقسیم شده با بخش بالایی شیشه ای و نیمه پایینی از جنس استنلس استیل، به طرز چشمگیری مدرن به نظر می رسد.

یک صفحه نمایش Family Hub را در سمت راست دستگاه پرتاب کنید و یک یخچال هوشمند خواهید داشت که اتصال و عملکرد آنلاین فراوانی را ارائه می دهد. این واحد خاص با 29 فوت مکعب فضای ذخیره سازی ارائه می شود – که ممکن است برای اکثر خانواده ها بیش از حد باشد. اما اگر عاشق آشپزی هستید یا خانواده پرجمعیتی دارید، جذابیت آن را نمی توان انکار کرد.

 

یخچال فریزر 4 در فلکس سفارشی سامسونگ با Family Hub

بهترین یخچال هوشمند بدون نمایشگر هوشمند

یخچال فریزر 4 در فلکس سفارشی سامسونگ با Family Hub

یخچال فوق هوشمند روکو یکی از معدود یخچال های کوچک هوشمند موجود در بازار است. این دستگاه دارای ویژگی‌های جالبی است، از جمله چراغ‌های LED قابل تنظیم، شیشه‌های UV-نی برای عایق‌سازی، و قفسه‌های 100% افزایشی، اما یکی از جالب‌ترین چیزها در مورد آن استایل آن است.

با ویژگی منحصر به فرد یکپارچهسازی با سیستمعامل و سه گزینه رنگی، پیدا کردن چیزی که متناسب با شخصیت شما باشد آسان است. همانطور که انتظار دارید، فضای ذخیره سازی آن تقریباً به اندازه سایر یخچال های موجود در این لیست نیست، اما دارای رتبه بندی تا 27 بطری یا 88 قوطی است.

به لطف سیستم دید در انتظار ثبت اختراع خود، می‌تواند نوشیدنی‌های شما را اسکن کند و گزارشی را به تلفن شما ارسال کند، و مطمئن شود که دقیقاً می‌دانید هنگام حضور در سوپرمارکت چه چیزهایی را باید دوباره ذخیره کنید.

 

اتصال بی سیم

یک یخچال هوشمند باید بتواند با بقیه خانه هوشمند یا حداقل گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار کند. محصولاتی که امکان ادغام آسان و وای فای داخلی را فراهم می کنند، نسبت به محصولات دیگر ترجیح داده می شوند.

گزینه های سفارشی سازی

هر آشپزخانه متفاوت است و این بدان معناست که همه یخچال های هوشمند در هر خانه ای جا نمی شوند. مدل‌هایی که در اندازه‌ها و عمق‌های مختلف عرضه می‌شوند یا ویژگی‌های قابل سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهند، به راحتی قابل توصیه هستند، زیرا تضمین می‌کند که اکثر خریداران می‌توانند چیزی را پیدا کنند که متناسب با نیازهایشان باشد.

ویژگی های اضافی

در کنار اتصال هوشمند، یخچال هوشمند همچنان باید به عنوان یخچال عمل کند. ویژگی‌هایی مانند یخ‌ساز، سطل‌های قابل جابجایی و ظرفیت‌های بزرگ کلیدی هستند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید در طول استفاده روزانه با یخچال هوشمند خود زندگی کنید.

برندسازی قابل اعتماد

سامسونگ، ال‌جی و سایر برندهای معتبر برای ارائه لوازمی که سال‌ها عمر می‌کنند مورد اعتماد هستند. وقتی هزاران دلار روی یک دستگاه هوشمند جدید براق می‌ریزید، مهم است بدانید که برای مدت طولانی همانطور که در نظر گرفته شده است کار خواهد کرد. محصولات ذکر شده در بالا همگی از شرکت های قابل اعتماد هستند و قبل از نیاز به ارتقا باید سال ها خدمات ارائه دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا