تکنولوژی

فروشگاه گوگل پلی قابلیت هوش مصنوعی را آزمایش می کند

شرکت گوگل همچون مایکروسافت سعی دارد در بحث هوش مصنوعی فعالیت های خود را گسترش دهد و برای محصولات خود با کمک هوش مصنوعی قابلیت‌هایی را به کار گیرد.

بنابراین انتظار داریم شاهد ورود هوش مصنوعی به گوگل پلی باشیم. این شرکت گوگل در حال آزمایش یک ویژگی خلاصه جدید مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار است. به گفته کارشناس اندروید AssembleDebug در X (توئیتر سابق)، گوگل در حال آزمایش یک ویژگی هوش مصنوعی به نام “برنامه های برجسته” است. به نظر رسیده هدف از App Highlights برجسته کردن جنبه های کلیدی یک برنامه برای ارائه خلاصه ای سریع از آنچه در مورد آن است، باشد.

از آنجایی که این ویژگی در یک عرضه سمت سرور در حال آزمایش بوده، تنها کاربران منتخب به آن دسترسی دارند. اگر یکی از کاربرانی هستید که انتخاب شده‌اید، این ویژگی را در صفحه جزئیات هر برنامه‌ای که روی آن لمس می کنید، درست زیر دکمه نصب می‌بینید. در اوایل سال جاری، گوگل یک بخش پرسش‌های متداول مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه را در Play Store آزمایش کرد. با این حال، ویژگی سؤالات متداول در نزدیکی پایین صفحه جزئیات قرار داشت و توضیحات طولانی ارائه می کرد.

فروشگاه گوگل پلی قابلیت هوش مصنوعی را آزمایش می کند

واضح است که گوگل معتقد بوده می‌تواند از هوش مصنوعی برای ارائه اطلاعات مورد نیاز قبل از دانلود یک برنامه استفاده کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گوگل تصمیم می گیرد هر یک از این ابزارهای هوش مصنوعی را در دسترس همه قرار دهد یا خیر. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه این شرکت چیست.

گوگل سعی داشته تا هوش مصنوعی را به محصولات مختلفی بیاورد. بنابراین انتظار رفته بزودی شاهد این قابلیت در فروشگاه گوگل پلی باشیم. این ویژگی کمک می‌کند تا انتخاب ساده ای در بحث اپ ها داشت. انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری پیرامون آن دردسترس قرار گیرد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا