تکنولوژی

ساعت Haylou RS5 با طراحی جذاب رونمایی شد

برند هایلو که به نوعی زیرمجموعه شیائومی محسوب می شود، این شرکت از ساعت هوشمند جذاب Haylou RS5 رونمایی کرده که طراحی شیک و ویژگی های قابل توجهی دارد.

این مدل تلفیقی از سبک و نوآوری در دنیای همیشه در حال تغییر فناوری گجت های پوشیدنی است. RS5 با طراحی شیک و ویژگی های پیشرفته خود نشان دهنده تعهد Haylou برای بهبود زندگی کاربران با ارتقای سلامت و ارتباط است.

در قلب Haylou RS5 یک صفحه نمایش بزرگ 2.01 اینچی امولد Boundless View قرار دارد که تجربه بصری همه جانبه ای را ارائه می دهد. این نمایشگر فوق باریک با رنگ‌های زنده، شفافیت استثنایی و ناوبری صاف، استاندارد جدیدی را برای جلوه‌های بصری ساعت هوشمند تعیین کرده و تجربه کاربر را به سطوح بی‌سابقه‌ای از عالی ارتقا می‌دهد.

هایلو RS5 که از فلز درجه یک هواپیما ساخته شده، دارای قاب فلزی با کیفیت هوافضا بوده که طراحی سبک وزن را با دوام و ظرافت یکپارچه ترکیب می کند. RS5 با وزن تنها 51 گرم و ضخامت تقریبی 10.5 میلی متر، تعادل کاملی را بین سبک و عملکرد ایجاد می کند و آن را به همراهی ایده آل برای هر موقعیتی تبدیل می کند.

ساعت Haylou RS5 با طراحی جذاب رونمایی شد

Haylou RS5 با بیش از 100 واچ فیس شخصی سازی شده و دو گزینه بند رنگارنگ در سبک های سیلیکونی و بافته شده، سفارشی سازی بی نظیری را ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می دهد سبک و شخصیت منحصر به فرد خود را بیان کنند. چه در حال رفتن به باشگاه یا یک شب بیرون رفتن در شهر باشید، RS5 بدون زحمت با سبک زندگی شما سازگار می شود و اطمینان می دهد که همیشه بهترین ظاهر و احساس خود را دارید.

Haylou RS5 فراتر از طراحی خیره‌کننده و ویژگی‌های قابل تنظیم، مجهز به مجموعه‌ای جامع نظارت بر سلامت است که برای اولویت دادن به سلامتی شما طراحی شده است. از نظارت مستمر اشباع اکسیژن خون گرفته تا ردیابی خودکار استرس و پایش ضربان قلب، RS5 مراقب سلامتی شما 24/7 است و بینش دقیقی از الگوهای خواب و سلامت کلی شما ارائه می دهد.

ساعت هوشمند Haylou RS5 در انواع مشکی و نقره ای با قیمت اولیه 39.99 دلار در AliExpress در دسترس خواهد بود.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا