تکنولوژی
موضوعات داغ

X جایگزین توییتر در اپ استور شد !

ايلان ماسک به تازگی نام “لری برد”، نام پرنده معروف در لوگوی توییتر را به حذف کرد. هفته گذشته، توییتر به طور رسمی با نام “ایکس” و لوگوی جدیدی به روز شد.

اگرچه برنامه iOS بعد از چند روز به‌روزرسانی شد تا با هویت جدید هماهنگ شود، اما صفحه فروشگاه اپل هنوز به علت یکی از رهنمودهای اپل، نام “توییتر” را ذکر می‌کرد.

اما به نظر می‌آید اپل اکنون استثناءی برای ماسک ایجاد کرده است، زیرا صفحه فروشگاه اپل به‌روزرسانی شده و در آنجا توییتر اکنون با نام “ایکس” ظاهر می‌شود.

همانطور که توسط چندین کاربر ذکر شده است، صفحه توییتر در فروشگاه اپل حالا نام “ایکس” را بدون هیچ کلمه یا نویسه‌ای دیگری نشان می‌دهد.

این تغییر توجه تعدادی از توسعه‌دهندگان را به خود جلب کرده است زیرا برای نمایش نام در فروشگاه اپل Connect حداقل دو نویسه لازم است. این بدان معنی است که هیچ راه رسمی برای عرضه یک برنامه با یک حرف یا عدد به عنوان نام آن وجود ندارد.

جالب است که رهنمودهای فروشگاه اپل به صورت صریح این محدودیت را ذکر نمی‌کنند. طبق ماده 2.3.7 رهنمودهای نقد و بررسی فروشگاه اپل، نام برنامه‌ها “باید محدود به 30 نویسه باشد”، اما هیچ چیز در مورد محدودیت حداقلی آن آمده‌است. با این حال، عملیاتی شرکت اپل به توسعه‌دهندگان اجازه نمی‌دهد تا برنامه‌ای با یک نویسه به عنوان نام آن ارسال کنند.

یک نکته دیگری که باید به خاطر داشت، این است که نام نشان داده شده در صفحه اصلی iOS می‌تواند تنها یک حرف باشد، اما نه نام بازاریابی شده نمایش داده شده در فروشگاه اپل.

اپل در نهایت یک استثناء را برای ایلون ماسک ایجاد کرد، احتمالاً به دلیل شهرت این پلتفرم. اما سخت است تصور کرد که این شرکت همچنین برای هر توسعه‌دهنده کوچک دیگری همین کار را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا