تکنولوژی

شرکت اپل در حال آزمایش M3 Mac Mini می باشد!

شرکت اپل در حال آزمایش M3 Mac Mini می باشد که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

به گفته مارک گورمن از بلومبرگ در خبرنامه پاور آن امروز، اپل می تواند یک مک مینی مجهز به تراشه جدید M3 خود را برای سال 2024 داشته باشد. گورمن می‌گوید اپل در حال آزمایش کامپیوتری در محوطه دانشگاه خود با شناسه مدل Mac 15،12 است، اما اینکه آیا این یک Mac Mini است یا خیر، حدس و گمان اوست.

This photo is of the M3 Mac Mini next to a MacBook Pro. This news is titled "Apple is testing the M3 Mac Mini! It was published on the irotime.com website on 08/08/2023.

Gurman می گوید که این شرکت در حال آزمایش یک CPU هشت هسته ای و یک پردازنده گرافیکی 10 هسته ای مک با رم 24 گیگابایتی است که دارای macOS Sonoma 14.1 است.

این مشخصات شبیه به مدل پایه M2 Mac Mini هستند، به جز حافظه نصب شده – تا کنون، مک های سیلیکونی سطح پایه اپل با 8 گیگابایت رم شروع شده اند. (هر چند من چیزی در این مورد نمی خوانم؛ اگر اپل برای مدل پایه به 24 گیگابایت افزایش یابد، بسیار تعجب آور خواهد بود.)

گورمن خاطرنشان می کند که در تماس درآمدی اپل، این شرکت اعلام کرد که انتظار کاهش دو رقمی درآمد مک در سه ماهه چهارم سال جاری را دارد، و گورمن تکرار می کند که او انتظار ندارد هیچ مکی مجهز به M3 قبل از اولین دوره مالی عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا