تکنولوژی

احتمالا Pixel Watch 2 عمر باتری چند روزه و تراشه UWB داشته باشد!

ساعت اندرویدی گوگل یک تراشه جدید Snapdragon W5 و همچنین یک ویژگی کلیدی Apple Watch را دریافت خواهد کرد.

به گفته Kamila Wojciechowska که معمولاً برای Android Authority می نویسد، Google Pixel Watch 2 می تواند به لطف یک پردازنده جدید و کارآمدتر عمر باتری بسیار بهتری داشته باشد و حتی ممکن است از پشتیبانی باند فوق العاده (UWB) بهره مند شود.

درز جدید نشان می دهد که جانشین پیکسل واچ از تراشه 4 نانومتری کارآمدتر Qualcomm Snapdragon W5 Plus استفاده خواهد کرد که از گزارش های قبلی پشتیبانی می کند.

This photo is of the Pixel Watch 2 in a human hand. This news with the title "You may have a Pixel Watch 2 with a battery life of several days and a UWB chip!
It was published on the irotime.com website on 08/08/2023.

تراشه جدید می تواند عملکرد خود را به طور قابل توجهی بهبود بخشد و به طور بالقوه عمر باتری چند روزه را به پلتفرم بیاورد. اولین ساعت پیکسل از یک Exynos 9110 بسیار کندتر 10 نانومتری استفاده کرد که در بررسی ویکتوریا سانگ The Verge در سال گذشته حداکثر تا 15 ساعت عمر باتری داشت.

اپل از UWB برای فعال کردن یافتن دقیق AirTag‌ ها و جدیدترین AirPods Pro خود استفاده می‌کند، همانطور که سامسونگ برای برچسب‌های Galaxy و Buds2 Pro خود استفاده می‌کند، در حالی که مجموعه پیکسل Google قبلاً تراشه‌های UWB را در نسخه‌های Pro گوشی‌های هوشمند Pixel 6 و 7 نیز گنجانده است.

اگر Pixel Watch 2 از UWB پشتیبانی کند، ساعت Google نه تنها به راحتی در شبکه Find My Device این شرکت قرار می گیرد، بلکه می تواند اولین ساعت هوشمند اندرویدی باشد که فناوری بی سیم را دریافت می کند.

این می‌تواند سایر ویژگی‌های راحتی مانند باز کردن قفل ماشین با ساعت را فعال کند، اگرچه با توجه به کم کاری اپل با تراشه U1 در اپل واچ، پایین نگه داشتن انتظارات در حال حاضر مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا