تکنولوژی

AirTag فعلا به بازار عرضه نمی شود !

تولید و عرضه نسخه بعدی AirTag ممکن است کمی طولانی شده تا به تولید انبوه برسد.

اپل برای اولین بار ردیاب AirTags خود را در آوریل 2021 راه اندازی کرد، اما اگر منتظر دریافت ردیاب تا عرضه نسل دوم هستید، ممکن است مدت زیادی منتظر بمانید: نسخه بعدی AirTags “احتمالاً تا پایان راه به تولید انبوه خواهد رفت”.

مینگ چی کو مشخص نکرد که آیا تولید انبوه به این معنی است که ردیاب‌ها در آن بازه زمانی در دسترس خواهند بود یا اینکه این نقطه عطف فقط افزایش عرضه اپل قبل از عرضه دستگاه‌ها به فروش است.

کو گفت که این ردیاب می‌تواند با هدست ویژن پرو آینده اپل ارتباط داشته باشد: «من معتقدم که محاسبات فضایی اکوسیستم جدیدی است که اپل می‌خواهد با استفاده از Vision Pro به عنوان هسته برای ادغام دستگاه‌های دیگر، از جمله AirTag 2، بسازد. .

This photo is related to the Apple Airtag tracker. On 08/08/2013, news titled AirTag is currently not available in the market! Published on irotime

فراتر از آن، کو نگفت چه ویژگی های دیگری ممکن است با نسخه جدید AirTags گنجانده شود. اگرچه ردیاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا اطلاعات خود را حفظ کنید، اما به دلیل نگرانی‌هایی که به مردم اجازه می‌دهند از آنها برای تعقیب استفاده کنند، مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

اپل بهبودهایی را ارائه کرده است تا تشخیص اینکه چه زمانی یک AirTag که متعلق به شما نیست با شما سفر می کند را آسان تر می کند. اپل و گوگل همچنین برای کمک به محدود کردن تعقیب فعال شده توسط ردیاب های بلوتوث با یکدیگر همکاری می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا