تکنولوژی

مانیتور ارزان و سریع ردمی Monitor G24 عرضه شد

به تازگی شیائومی مانیتور گیمینگ ردمی Monitor G24 را به طور رسمی در JD.com با قیمت 579 یوان (82 دلار) عرضه کرده است. نمایشگری با طراحی چشم نواز و قیمت فوق العاده پایین.

ردمی Monitor G24 دارای صفحه نمایش 23.8 اینچی Fast IPS با رزولوشن 1920×1080 است و از نرخ نوسازی فوق العاده بالای 180 هرتز پشتیبانی می کند. این نرخ نوسازی بالا برای بازی‌های رقابتی حیاتی است، لگ را حذف می‌کند، بنابراین مزیت قابل‌توجهی را در بازی‌های سریع ایجاد می‌کند.

این مانیتور همچنین از زمان پاسخ سریع 1 میلی‌ثانیه (MPRT) همراه با فناوری Adaptive-Sync پشتیبانی می‌کند که شامل سازگاری با G-Sync و Free-Sync می شود. این ویژگی هماهنگی بین کارت گرافیک و مانیتور را حفظ کرده و از تاخیر صفحه جلوگیری می‌کند و در نتیجه تصاویری پایدار و روان را در لحظات تعیین‌کننده بازی تضمین می‌کند.

از نظر دقت رنگ، مانیتور طیف رنگی گسترده ای را ارائه می دهد که 120درصد طیف sRGB را پوشش می دهد و می تواند 16.7 میلیون رنگ را با عمق 8 بیت نمایش دهد. مانیتور همچنین قبل از خروج از کارخانه تحت کالیبراسیون دقت رنگ درجه حرفه ای قرار می گیرد. با مقدار دلتا E کمتر از 2، مانیتور بازتولید رنگ دقیق را تضمین می کند و صحنه ها را واقعی جلوه می دهد.

مانیتور ارزان و سریع ردمی Monitor G24 عرضه شد

G24 همچنین از HDR10 پشتیبانی می کند که با افزایش روشنایی و اشباع صفحه نمایش، جزئیات را غنی می کند. نسبت کنتراست ایستا بالای 3500:1 آن  جزئیات غنی تری را در مناطق روشن و تاریک ارائه می دهد.

برای استفاده طولانی‌تر، مانیتور از فناوری کاهش نور DC و حالت نور آبی کم استفاده می‌کند که با کاهش سوسو زدن و فیلتر کردن نور آبی با موج کوتاه، فشار چشم را به حداقل می‌رساند. علاوه بر این، دارای مدیریت کابلی مناسب است تا تنظیمات بازی را مرتب و بدون درهم و برهم نگه دارد.

مانیتور G24 گزینه های اتصال HDMI، DisplayPort و خروجی صدا را ارائه می دهد که سازگاری با طیف گسترده ای از دستگاه ها را تضمین می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا