تکنولوژی

اچ‌تی‌سی Wildfire E Star با نمایشگر ۶٫۵ اینچی به طور رسمی معرفی شد.


برند اچ‌تی‌سی (HTC) به جدیداً از گوشی تازه‌ای رونمایی کرده که Wildfire E Star نام دارد و محصولی پایین‌رده به شمار می‌رود. این گوشی مجهز به نمایشگر ۶٫۵ اینچی ال‌سی‌دی است که از رزولوشن تصویر فول اچ‌دی پلاس پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن ، نمایشگر گوشی جدید اچ‌تی‌سی میزبان ناچ قطره‌ای است که در آن دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

قلب تپنده اچ‌تی‌سی Wildfire E Star تراشه پایین‌رده Unisoc SC9832C است که با حافظه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی به پردازش اطلاعات می‌پردازد. البته به لطف درگاه کارت حافظه microSD، حافظه داخلی این گوشی به راحتی قابل افزایش است.

Image related to the news titled "HTC Wildfire E Star with 6.5-inch display officially announced." It is on the irotime.com website, which was published on 08/09/2023

در پنل پشتی گوشی اچ‌تی‌سی دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ثانویه ۰٫۰۸ قرار دارد. انرژی موردنیاز اچ‌تی‌سی Wildfire E Star توسط باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۵ واتی تامین می‌شود. به عنوان یک محصول پایین‌رده، این گوشی با نسخه گو اندروید ۱۲ عرضه خواهد شد که البته دور از انتظار نیز نبود.

و در آخر، از دیگر مشخصات فنی اچ‌تی‌سی Wildfire E Star می‌توان به سنسور اثرانگشت کنار بدنه و جک ۳٫۵ میلی‌متریی هدفون گفت و در حال حاضر، این گوشی تنها در لیست آفریقا اچ‌تی‌سی لیست شده و هنوز برچسب قیمتی و نحوه عرضه ‌آن مشخص نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا