تکنولوژی

سیستم عامل iOS 18 پردازش عصبی آیفون 15 پرو مکس را 25 درصد تسریع می کند

نتایج آزمایشات اولیه نشان می‌دهد که سیستم عامل iOS 18 می‌تواند سرعت پردازش عصبی آیفون 15 پرو مکس را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. مقایسه نتایج Geekbench آیفون 15 پرو مکس با iOS 17.5.1 و iOS 18 افزایش عملکرد قابل توجهی را حتی در این مرحله اولیه آزمایش بتا نشان می دهد.

همانطور که در ابتدا در موضوع X/Twitter ذکر شد، عملکرد چشمگیر است. آنها همچنین توسط نتایج منتشر شده در وب سایت Geekbench تایید شده اند. هسته‌های عصبی پردازنده های تخصصی هستند که برای سرعت بخشیدن به وظایف یادگیری ماشینی مانند تشخیص تصویر، پردازش گفتار و هوش مصنوعی طراحی شده اند.

سیستم عامل iOS 18 پردازش عصبی آیفون 15 پرو مکس را 25 درصد تسریع می کند

به عنوان مثال، آیفون 15 پرو مکس که بر روی iOS 17.5.1 اجرا می شود، در Geekbench 6 امتیاز 6249 را کسب کرده است که بر روی پردازش عصبی تمرکز دارد. همان دستگاهی که به سیستم عامل iOS 18 آپدیت شده بود در همان تست 7816 امتیاز کسب کرد.

توجه به این نکته مهم است که ارزیابی ها و مشخصات همیشه به طور دقیق عملکرد واقعی را در استفاده روزمره منعکس نمی کنند. این بیانیه زمانی مرتبط تر می‌شود که نوبت به تست هایی می شود که به طور خاص برای اندازه گیری عملکرد یادگیری ماشین طراحی شده اند.

با این وجود، نتایج به وضوح نشان می دهد که iOS 18 در بهینه سازی هسته های عصبی آیفون بهتر از iOS 17 است.

منبع
gagadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا