تکنولوژی

سامسونگ تصادفی گلکسی واچ اولترا را لو داد

انتظار می رود سامسونگ ماه آینده رویداد Unpacked خود را برگزار کند و ما شایعاتی در مورد دستگاه های مختلف شنیده ایم. یکی از ادعاهای همیشگی مرتبط با پوشیدنی ها این است که این شرکت به اصطلاح گلکسی واچ اولترا را در روز عرضه خواهد کرد و به نظر می رسد که خود سامسونگ به طور تصادفی این نام را تأیید کرده است.

91mobiles صفحه پشتیبانی رسمی «گلکسی واچ اولترا» را در وب‌سایت‌های منطقه‌ای سامسونگ مشاهده کرد. صفحاتی که اکنون کشیده شده اند، نام، اندازه 47 میلی متری و پشتیبانی از LTE را ذکر کرده اند. اسکرین شات زیر را بررسی کنید.

ممکن است سامسونگ این صفحات را کشیده باشد، اما همچنان می‌توانید از جستجوی گوگل برای مشاهده نام شرکت گلکسی واچ اولترا و سایر جزئیات استفاده کنید.

سامسونگ تصادفی گلکسی واچ اولترا را لو داد

این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که نهادهای نظارتی یک گلکسی واچ اولترا را نیز فهرست کردند. اما اکنون خود سامسونگ واقعاً این نام را حتی به طور تصادفی حذف کرده است.

رندرهای فاش شده گلکسی واچ اولترا، ساعتی با شکل شماره گیری کنجکاو به همراه دکمه سوم مرموز را نشان می دهد. اعتقاد بر این است که ساعت جدید می تواند با قیمت 699 تا 710 دلار به فروش برسد که کمتر از ساعت های Ultra از شرکت هایی مانند اپل و هوآوی است.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا