تکنولوژی

هدفون وان پلاس Nord Buds 3r در نزدیکی رونمایی است

وان پلاس در حال کار بر روی یک  هدفون ارزان قیمت بی سیم از سری محبوب Nord است. مدل مورد بحث وان پلاس Nord Buds 3r نام دارد. اخیراً در یک پلتفرم گواهی کانادایی مشاهده شد.

وان پلاس Nord Buds 3r آینده در پایگاه داده REL با شماره مدل E511A رویت شد. متأسفانه، این گواهی تنها نسخه سیستم عامل V0.2.6 را نشان می دهد و جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات و ویژگی های آن فاش نشده است. همین ماه گذشته، Nord Buds 3r از پایگاه داده FCC با شماره مدل E511A بازدید کرد. این تأیید می کند که باتری 58 میلی آمپر ساعتی دارد که بسیار بزرگتر از باتری 36 میلی آمپر ساعتی وان پلاس Nord Buds 2r است.

هدفون وان پلاس Nord Buds 3r در نزدیکی رونمایی است

علاوه بر این، کیس شارژ یک بسته باتری 440 میلی آمپر ساعتی دارد که کمی کوچکتر از مدل قبلی است. باتری روی هدفون دارای شماره مدل 112570 و کیس شارژ دارای شماره مدل 761832-B1 است. به عبارت دیگر، می‌توان انتظار عمر باتری بهتری را روی هدفون‌ داشت که به معنای پخش صدا طولانی‌تر است. وان پلاس Nord Buds 2r را در جولای 2023 عرضه کرد، بنابراین می توانیم انتظار داشته باشیم که Nord Buds 3r نیز جدول زمانی مشابهی برای عرضه داشته باشد.

این هدفون احتمالاً دارای برچسب قیمتی مشابه با مدل قبلی خود هستند. مدل سال گذشته با تیونر صوتی Dolby Atmos و Dirac Audio به همراه ENC برای تماس‌های واضح و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 عرضه شد. این مدل شامل درایور دینامیکی با پوشش تیتانیوم 12.4 میلی متری و دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بود.

منبع
gizmochina

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا