تکنولوژی

سامسونگ از نسل بعدی سنسور BioActive رونمایی کرد

هفته گذشته متوجه شدیم که سامسونگ در حال کار بر روی ویژگی به نام شاخص محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) است. این غول فناوری اکنون این ویژگی و همچنین ارتقای بزرگ حسگر BioActive خود را تأیید کرده است.

سامسونگ در یک پست وبلاگ نسل بعدی سنسور BioActive خود را که در ساعت بعدی گلکسی واچ ارائه خواهد شد، معرفی کرد. این شرکت بیان می‌کند که توانست عملکرد هر فتودیود را دوبرابر کند که به آن اجازه می‌دهد تعداد فوتودیودهای حسگر را به نصف کاهش دهد. در نتیجه، فضای کافی برای قرار دادن LEDهای بیشتر و اضافه کردن رنگ های LED اضافی وجود داشت.

اگر نمی‌دانید که چگونه این حسگر را بهبود می‌بخشد، سامسونگ توضیح می‌دهد که LED‌های اضافی حسگر را هنگام اندازه‌گیری معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، کیفیت خواب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و سطح استرس دقیق‌تر می‌کنند.

سامسونگ از نسل بعدی سنسور BioActive رونمایی کرد

علاوه بر دقت، سامسونگ می گوید فتودیودهای بهبود یافته و رنگ های LED جدید به آن اجازه می دهد تا ویژگی جدید شاخص AGEs را ایجاد کند. این ویژگی به عنوان «شاخص سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی تحت تأثیر کلی سبک زندگی و عادات غذایی» توصیف می‌شود. به عبارت ساده، شاخص AGEs برای پیش‌بینی روندها، مانند بیماری‌های مزمن مرتبط با افزایش سن، طراحی شده است،

بنابراین شما اقدامات پیشگیرانه‌ای را که باید برای جلوگیری از این مشکلات انجام دهید، می‌دانید. سامسونگ می گوید این شاخص در سری آینده گلکسی واچ در دسترس خواهد بود، اما نمی گوید که آیا به مدل های قدیمی تر نیز می رسد یا خیر.  بنابراین برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع
androidauthority

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا