تکنولوژی

بیشتر ویژگی های گلکسی واچ جدید لو رفت

تنها چند روز تا رویداد Unpacked پاریس در 10 جولای فاصله داریم. این یک راز آشکار است که این شرکت در آنجا از چه چیزی رونمایی خواهد کرد، که شامل یک ساعت هوشمند جدید نیز می شود، همانطور که شایعات فراوان قبل چنین نشان داده اند و باید منتظر گلکسی واچ جدید باشیم.

سامسونگ همچنین امروز به طور ضمنی ساعت آینده گلکسی را با اعلامیه ای که در آن سنسور BioActive جدید خود را برجسته می کند، تایید کرد. این تراشه اصلی است که تمام ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام ساعت هوشمند را تقویت می‌کند، و دقیقاً چه چیزی ساعت جدید گلکسی را در کاری که انجام می‌دهد عالی می‌کند.

سامسونگ ادعا می‌کند که سامسونگ در حال معرفی یک حسگر BioActive جدید است که ویژگی‌های پیش‌بینی‌کننده و پیشگیرانه سلامتی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند، «ویژگی‌هایی که قبلاً در دستگاه‌های پوشیدنی دیده نشده‌اند» و اضافه می‌کند که همچنین امکان اندازه‌گیری دقیق‌تر را فراهم می‌کند.

بیشتر ویژگی های گلکسی واچ جدید لو رفت

بهبودهای طراحی در حسگر جدید انجام شده است تا بینش سلامتی دقیق تر باشد. مهندسان بر ارتقای سنسور با افزایش عملکرد فتودیودهای دریافت کننده نور، گسترش آرایه LED با رنگ‌های اضافی و کشف آرایش بهینه‌تر در سراسر سنسور تمرکز کردند. این شرکت همچنین ادعا می کند که عملکرد هر فتودیود بیش از دو برابر شده و در نتیجه تعداد فتودیودهای مورد نیاز برای حفظ ظرفیت را به جای هشت به چهار کاهش می دهد. این طراحی مجدد فضایی را آزاد کرد که برای LED‌های اضافی و بزرگتر استفاده می شد.

این پیشرفت‌ها منجر به افزایش اندازه‌گیری معیارهای مهم سلامتی مانند فشار خون، ضربان قلب، کیفیت خواب، سطح اکسیژن خون و سطح استرس می‌شود. این شرکت خاطرنشان می کند که اندازه گیری ضربان قلب در طول تمرینات فشرده اکنون 30درصد در مقایسه با آخرین تکرار این سنسور دقیق تر است.

ویژگی‌های سلامت پیش‌بینی‌کننده با افزودن شاخص 4 محصولات نهایی گلیکاسیون پیشرفته (AGEs) بهبود می‌یابد. این نشانگر زیستی برای اندازه گیری سلامت متابولیک و پیری بیولوژیکی که تحت تأثیر سبک زندگی و رژیم غذایی کاربر است، ردیابی می شود. این شاخص به کاربران تصویری از سن بیولوژیکی آنها ارائه می‌دهد و آنها را قادر می سازد تا تصمیمات آگاهانه تری برای بهبود سلامت و تندرستی خود بگیرند.

 

منبع
sammobile

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا