تکنولوژی

بتا سوم توسعه دهنده iOS 18 دارای آیکون تیره برای اپ های شخص ثالث است

اپل iOS 18، به‌روزرسانی سیستم عامل بعدی خود برای آیفون را در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان (WWDC) 2024 روز 10 ژوئن به نمایش گذاشت. از آن زمان، غول فناوری مستقر در کوپرتینو چندین نسخه از iOS 18 بتا را برای توسعه دهندگان ارائه کرده است.

ویژگی های جدید، پیشرفت های سیستمی و رفع اشکال را رقم می زند. اپل بر اساس به‌روزرسانی بتای قبلی توسعه‌دهنده، آپدیت بتا سوم توسعه دهنده iOS 18 را برای آیفون در روز دوشنبه منتشر کرد و گزارش شده که آیکون‌های حالت تیره را برای برنامه‌های شخص ثالث، رابط چراغ قوه بزرگ‌تر و سایر ویژگی‌ها به ارمغان می‌آورد.

این تغییر بصری توسط MacRumors در بتا سوم توسعه دهنده iOS 18 مشاهده شد و کاربرانی که به آخرین نسخه با شماره بیلد 22A5307F به‌روزرسانی شده‌اند، باید بتوانند پشتیبانی خودکار تم تاریک از نمادهای برنامه شخص ثالث را ببینند.

بتا سوم توسعه دهنده iOS 18 دارای آیکون تیره برای اپ های شخص ثالث است

اپل ماه گذشته در WWDC 2024 گزینه های جدید سفارشی سازی صفحه اصلی را به نمایش گذاشت، از جمله امکان افزودن رنگ به آیکون ها یا فعال کردن تم تیره برای نمادهای برنامه.

نمادهایی که پس‌زمینه سفید دارند اکنون می‌توانند به سیاه تبدیل شوند و یادداشت‌های انتشار اپل بیان می‌کنند که به‌روزرسانی برخی از اشکالات مربوط به همان تم تیره خودکار آیکون‌ها را برطرف می‌کند.

علاوه بر آیکون های جدید، به‌روزرسانی iOS 18 Developer Beta 3 همچنین ایموجی ها، مموجی ها و استیکرها را در یک رابط واحد و قابل پیمایش در سیستم عامل آیفون اپل به هم می آورد. در برنامه Photos، به‌جای اینکه برای دسترسی به آن مجبور باشید به پایین بکشید، اکنون یک گزینه Select در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش ظاهر می‌شود.

منبع
gadgets360

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا