بازی و سرگرمیتکنولوژیشبکه های اجتماعی

هنگامی که یوتیوبرها درخواست مشترک شدن می کنند، دکمه «اشتراک» YouTube نمایش داده می شود

یوتیوب در حال حاضر در حال آزمایش یک ویژگی جدید است که هر زمانی که کلمه اشتراک در یک ویدیو ظاهر می‌شود، دکمه «اشتراک» را برجسته می‌کند. به‌روزرسانی آزمایشی در طیف گسترده‌ای از محتوا مشاهده شد، بنابراین به نظر می‌رسد که پلتفرم این روش را کاملاً خودکار کرده است.

اخیراً گفته شده است که پلتفرم پخش ویدیو در حال آزمایش چند ویژگی جدید دیگر است. این برنامه ممکن است به زودی به کاربران اجازه دهد آهنگ ها را برای جستجوی آهنگ ها زمزمه کنند. همچنین گزارش شده است که روی دکمه بازطراحی شده «پرش از تبلیغات» کار می کند.

دکمه «اشتراک» یوتیوب به نظر می رسد که وقتی سازندگان محتوا از مخاطبان درخواست می کنند در یک ویدیو در کانال آنها مشترک شوند، درخشان می شود. کاربران معمولی یوتیوب با بسیاری از تولیدکنندگان محتوا که از انیمیشن سفارشی شده در ویدیو استفاده می‌کنند، در هنگام درخواست اشتراک آشنا هستند.

YouTube اکنون اظهارات سازندگان را در یک آزمایش جدید با این ویژگی برجسته می کند که باعث می شود دکمه واقعی “اشتراک” در پاسخ به درخواست بدرخشد. اخیراً برای برخی از کاربران ظاهر شده است، یوتیوب در حال آزمایش عملکرد جدیدی است که هر زمان که کلمه “subscribe” در یک ویدیو گفته می شود، دکمه “Subscribe” را روشن می کند. به نظر می رسد این فرآیند توسط خود پلتفرم خودکار شده است.

اخیراً گزارش شده است که یوتیوب در حال آزمایش قابلیتی است که در آن کاربران می توانند به سادگی آهنگ هایی را که نیمه به خاطر آورده اند برای یافتن آهنگ دقیق زمزمه کنند. قبل از اینکه یوتیوب این ویژگی جستجو به آهنگ را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار دهد، گروهی منتخب از کاربران اندروید احتمالاً آن را آزمایش خواهند کرد.

همچنین گفته می‌شود که این پلتفرم در حال طراحی مجدد دکمه «پرش از تبلیغات» است. به نظر می رسد دکمه جدید کوچکتر از دکمه قبلی است. بر اساس گزارش‌ها، کلمه «تبلیغات» دیگر با حروف بزرگ نوشته نمی‌شود و جعبه جدید قرار است حاشیه‌ای زاویه‌دار با حروف کوچک‌تر داشته باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا