تکنولوژی

مشخصات تبلت جدید OnePlus Pad Go فاش شد + جزئیات

مدتی است که OnePlus Pad Go در شایعات منتشر شده است. این برند فناوری چینی روز پنجشنبه از طریق پستی در شبکه‌های اجتماعی بدون افشای نام این تبلت را مورد تمسخر قرار داد. اما اکنون، یک تصویر بازاریابی ادعایی و مشخصات OnePlus Pad Go به صورت آنلاین منتشر شده است.

این تبلت به رنگ سبز با نام تجاری OnePlus در پشت دیده می شود. به نظر می رسد OnePlus Pad Go یک دوربین پشتی دارد. انتظار می رود این گوشی در ژانویه سال آینده در کنار گوشی های شایعه شده OnePlus 12 و OnePlus 12R رونمایی شود.

گزارشی از Digital Trends رندر بازاریابی و مشخصات گوشی شایعه شده OnePlus Pad Go را فاش کرده است. این در سایه سبز با لبه های منحنی و مارک OnePlus در پشت دیده می شود. با این حال، ممکن است هنگام راه اندازی رسمی تبلت، چندین گزینه رنگی وجود داشته باشد.

علاوه بر این، به نظر می رسد طراحی بدنه شیشه ای با حاشیه های ضخیم در هر طرف دارد. تبلت اندرویدی با یک ماژول دوربین دایره‌ای تراز مرکزی در قسمت پشتی دیده می‌شود که یک سنسور را در خود جای داده است. به نظر می رسد که دارای یک رنگ دوگانه با یک نوار ضخیم به صورت افقی در قسمت عقب است. رندر نشان می دهد که این تبلت تقریباً شبیه به OnePlus Pad خواهد بود.

وان پلاس اخیراً از ورود یک تبلت جدید به هند بدون تایید نام آن خبر داده است. انتظار می رود OnePlus Pad Go ادعایی با ارتقای OnePlus Pad عرضه شود. دومی در آوریل امسال در هند با برچسب قیمت اولیه روپیه به فروش رسید.

37999 برای مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی. مدل با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل روپیه دارد. 39999. این در رنگ سبز Halo موجود است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا