تکنولوژی

هدفون OnePlus Buds Pro 2 Lite با نام OnePlus Buds Pro 2R وارد اروپا شد!

در ماه مارس، OnePlus نسخه Lite از Buds Pro خود را در چین عرضه کرد. اینها امروز در اروپا نیز فرود آمده اند، اگرچه با نام دیگری: OnePlus Buds Pro 2R. آنها دقیقاً یکسان هستند، هرچند، جدای از نام – اوه، و به نظر می رسد فقط نسخه سفید به دلایلی در دسترس است.

اگر سریع عمل کنید، یک پیشنهاد مقدماتی وجود دارد، اما یک هشدار وجود دارد که باید آن را بخوانید تا متوجه شوید. بنابراین، در اروپا می توانید Buds Pro 2R را فقط با 129 یورو تهیه کنید که 20 یورو کمتر از قیمت معمولی 149 یورو است. برای دریافت قیمت کمتر، کافی است یک جفت را تا 25 سپتامبر ساعت 11:00 CEST از فروشگاه رسمی OnePlus پیش‌سفارش کنید.

OnePlus Buds Pro 2

به نظر می رسد یک معامله بزرگ است، اما موضوع اینجاست. OnePlus Buds Pro 2 غیر R و غیر Lite در حال حاضر با قیمت 125.30 یورو عرضه می شود. این آنها را ارزان تر می کند و برخلاف Buds Pro 2R از شارژ بی سیم و پشتیبانی از ردیابی سر نیز برخوردار هستند.

در غیر این صورت، آنها یکسان هستند، بنابراین اگر همچنان می توانید هدفون های Pro 2 را با قیمت 125.30 یورو در دست بگیرید، ما می گوییم که حتماً آن را انتخاب کنید. از طرف دیگر، اگر قیمت بالا می رود، اگر به شارژ بی سیم و ردیابی سر اهمیتی نمی دهید، شاید Buds Pro 2R انتخاب خوبی برای شما باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا