تکنولوژی

Garmin vivoactive 5 با صفحه نمایش AMOLED و عمر باتری 11 روزه رونمایی شد

گارمین جدیدترین Vivoactive 5 خود را با طراحی سبک وزن با قاب آلومینیومی آنودایز شده و همان ردیابی avtivity پیشرفته که گارمین به آن معروف است، معرفی کرد. Vivoactive 5 دارای صفحه نمایش لمسی 1.2 اینچی AMOLED با وضوح 390 x 390 پیکسل و محافظ Corning Gorilla Glass 3 است. وزن این ساعت فقط 23 گرم است و 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است.

Garmin vivoactive 5 با صفحه نمایش AMOLED، NFC و عمر باتری 11 روزه معرفی شد

جدیدترین عضو فعال زنده می تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، استرس و خواب شما را ردیابی کند.

Garmin vivoactive 5

ردیابی خواب با بینش شخصی خواب و ردیابی چرت همراه است. این ساعت از بیش از 30 برنامه ردیابی ورزش با GPS داخلی پشتیبانی می کند. Vivoactive 5 همچنین پیشرفت ورزش شما را ردیابی می کند و زمان های ریکاوری بعد از تمرین و جلسات مدیتیشن هدایت شده را پیشنهاد می کند.

گارمین یک باتری بدن اضافه کرد که سطوح انرژی شما را بر اساس گزارش های خلاصه شده که استرس، بار تمرینی و داده های بازیابی را در نظر می گیرد، ردیابی می کند. یک گیرنده NFC با پشتیبانی از Garmin Pay وجود دارد و می‌توانید با دستگاه‌های iOS و Android جفت شوید.

Garmin vivoactive 5 با صفحه نمایش AMOLED، NFC و عمر باتری 11 روزه معرفی شد
شما 4 گیگابایت حافظه داخلی دریافت می کنید که می تواند برای ذخیره موسیقی از Spotify، Amazon Music و Deezer استفاده شود. این ساعت از مدیریت اعلان ها پشتیبانی می کند و همچنین می توانید در صورت جفت شدن با دستگاه اندرویدی، پیام ها را روی صفحه تایپ کنید. همچنین می‌توانید صفحه‌های ساعت و برنامه‌های اضافی را از فروشگاه Garmin Connect IQ دانلود کنید. عمر باتری در حالت ساعت هوشمند تا 11 روز رتبه بندی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا