بهترین هاتکنولوژی

بهترین هدست های PS5 در سال 2023

پلی استیشن 5 با طیف گسترده ای از هدست ها سازگار است، اما برخی از آنها تطبیق پذیری و ویژگی های بیشتری را نسبت به سایرین ارائه می دهند. برخی از آنها قابلیت حذف نویز عالی دارند، در حالی که برخی دیگر صدای واضح را برای یک تجربه بازی همهجانبه ارائه می دهند.

در هدست PS5 در سال 2023 به دنبال چه چیزی باشید

جستجو برای یک هدست قابل اعتماد PS5 می تواند یک چالش باشد. نه تنها گزینه‌های بی‌پایانی در بازار امروزی وجود دارد، بلکه شرکت‌ها اغلب از اصطلاحات تخصصی بازاریابی استفاده می‌کنند که در مارک‌های دیگر نمی‌بینید، که مقایسه را دشوار می‌کند.

به عنوان مثال، دو هدست که درایورهای 40 میلی‌متری ارائه می‌دهند ممکن است کاملاً با یکدیگر متفاوت به نظر برسند و هدست‌هایی که حذف نویز فعال (ANC) ارائه می‌دهند ممکن است عملکرد متفاوتی در دنیای واقعی داشته باشند. اما هنگام پیدا کردن یک هدست عالی PS5، باید چند نکته را در نظر داشته باشید.

اولین قابلیتی که باید به دنبال آن باشید، صدای سه بعدی است (که گاهی اوقات صدای سه بعدی Tempest نامیده می شود). این یک فناوری جدید است که برای PS5 منحصر به فرد است و همه هدست ها با الزامات رده بالای آن سازگار نیستند.

اگر یک هدست آینده نگر پشتیبانی از صدای سه بعدی را ارائه نمی دهد، لزوماً یک معامله شکن نیست، اگرچه برای اطمینان از اینکه صداهای واضح را پخش می کند، باید عمیق تر حفاری کنید. اگر از صدای سه بعدی پشتیبانی می کند، احتمال زیادی وجود دارد که مطابق با استانداردهای شما باشد.

یکی دیگر از راه های آسان برای یافتن هدست این است که از سازندگان معروف استفاده کنید. اشتباه کردن با هر چیزی از Bose، SteelSeries یا Turtle Beach سخت است، و حتی سونی به ساخت هدست های ممتاز معروف است.

هنگامی که برندی را پیدا کردید که متناسب با نیازهای شما باشد، باید مشخص کنید که کدام ویژگی از همه مهمتر است. هدست‌های بی‌سیم به شما امکان می‌دهند بدون کابل حرکت کنید، اگرچه گران‌تر از هدست‌های سیمی خود هستند. هدست هایی که دارای ANC هستند معمولاً بیشتر از حذف نویز غیرفعال قیمت دارند. اگر می خواهید از هدست خود برای برقراری ارتباط با هم تیمی های آنلاین استفاده کنید، یک میکروفون خوب نیز ضروری است.

ما وب را جست‌وجو کرده‌ایم تا بهترین هدست‌های موجود برای PS5 را پیدا کنیم، که بسیاری از آنها ترکیب خوبی از عملکرد و قیمت هستند. صرف نظر از اینکه از یک هدست به دنبال چه چیزی هستید، یکی از این پنج مورد باید مناسب باشد.

بهترین هدست PS5 به طور کلی: هدست سونی Pulse 3D

بهترین هدست PS5 به طور کلی هدست سونی Pulse 3D

در حالی که ده ها هدست عالی در بازار وجود دارد، شکست دادن ترکیب ارزش و عملکرد ارائه شده توسط هدست پالس سه بعدی سونی دشوار است. با قیمت کمتر از 100 دلار، تعداد کمی از محصولات در این بازه قیمتی موفق به استفاده کامل از فناوری صوتی سه بعدی پلی استیشن 5 می شوند و در انجام این کار خوب به نظر می رسند.

هر دو در رنگ‌های سفید یا مشکی نیمه‌شب ارائه شده‌اند، هر دوی آن‌ها مکمل کنسول PS5 شما هستند و درست در خانه در مرکز سرگرمی شما به نظر می‌رسند.

بهترین هدست مقرون به صرفه PS5: SteelSeries Arctis Nova 1

بهترین هدست مقرون به صرفه PS5 SteelSeries Arctis Nova 1

خرید یک هدست گیمینگ با بودجه کم همیشه ممکن است با برخی مصالحه ها همراه باشد، از جمله بدون ویژگی های پیشرفته و پرهزینه مانند حذف نویز فعال. اما این بدان معنا نیست که هنوز نمی توانید صدای عالی بازی را تجربه کنید.

هدست Arctis Nova 1 از SteelSeries که با قیمتی در حدود 50 دلار در دسترس است، با هزینه نسبتاً کم ویژگی‌های برتر را ارائه می‌کند. اینها شامل درایورهای 40 میلی متری با کیفیت بالا، صدای فضایی 360 درجه و یک میکروفون حذف نویز دو طرفه کاملاً جمع شونده است.

وزن این هدست بسیار سبک 263 گرم است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد گردن درد در طول آن جلسات بازی نخواهید بود. اگرچه تنظیم‌پذیرترین هدستی نیست که تا به حال دیده‌ایم، اما ویژگی‌هایی مانند هدبند شناور و هدست فوم حافظه‌ای AirWeave باید یافتن موقعیت پوشیدن راحت را برای اکثر کاربران آسان کند.

Nova 1 کاملاً با PS5 کار می کند و کاملاً با Sony Tempest 3D Audio سازگار است. جک 3.5 میلی‌متری صدا به این معنی است که می‌توان از آن تقریباً با هر پلتفرم بازی دیگری استفاده کرد، بنابراین اگر به روش‌های مختلف بازی می‌کنید، نیازی به سرمایه‌گذاری روی هدست‌های اضافی ندارید.

اگر می‌توانید از طراحی کمی الهام‌گرفته چشم پوشی کنید و اهمیتی برای اتصال سیم به PS5 خود نداشته باشید، Arctis Nova 1 در مقابل پول بسیار سخت است.

بهترین هدست بی سیم PS5: SteelSeries Arctis 7P

بهترین هدست بی سیم PS5 SteelSeries Arctis 7P

در حالی که گرانتر از Arctis 1 است، Arctis 7P در بهترین حالت خود سری SteelSeries است. اجزای ممتاز، میکروفون بوم جمع شونده و عمر باتری 30 ساعته این هدست را به یکی از بهترین های موجود در بازار تبدیل کرده است — اما کیفیت صدای بسیار با رتبه آن دلیل اصلی محبوبیت آن است.

که از پایه برای پشتیبانی از صدای سه بعدی ساخته شده است، حتی باهوش ترین شنوندگان نیز تحت تاثیر Arctis 7P قرار خواهند گرفت. این عملکرد با طراحی شیک (با همان رنگ بندی کنسول PS5) و ساختار تقویت شده با فولاد همراه است.

هدست رده بالای SteelSeries جوایز متعددی را کسب کرده است، بنابراین جای تعجب نیست که همچنان یکی از بهترین هدست های بی سیم در بازار است.

با این حال، Arctis 7P چند اشکال دارد. میکروفون منحصر به فرد و جمع شونده آن در حین استفاده حرکت می کند و گاهی اوقات می تواند صدای خفه شده را برای هم تیمی ها ارسال کند. این یک معامله‌شکن نیست (و اکثر کاربران آن را مشکلی نمی‌دانند)، اما با قیمت بالای 150 دلار، چیزی است که باید در نظر داشت.

بهترین هدست PS5 برای کودکان: هدست Turtle Beach Recon 70

بهترین هدست PS5 برای کودکان هدست Turtle Beach Recon 70

هدست Turtle Beach Recon 70 مقرون به صرفه، سبک و با بالشتک های گوش راحت، برای بچه ها مناسب است. این به طور خاص برای کودکان طراحی نشده است (هدست های کمی قابل اعتماد هستند)، اما برچسب قیمت پایین و طراحی قابل تنظیم آن را به گزینه ای عالی تبدیل کرده است.

در حالی که والدین از هزینه آن خوششان می آید، بچه ها طیف وسیعی از طرح های رنگی موجود در Recon 70 را دوست خواهند داشت. هشت طرح مختلف در حال حاضر ارائه می شود، از مشکی استاندارد تا سفید و سبز نئون.

صرف نظر از اینکه کدام رنگ را انتخاب می کنید، با یک جک 3.5 میلی متری صدا، میکروفونی که در صورت عدم استفاده به سمت بالا حرکت می کند و درایورهای 40 میلی متری که صدای واضحی را تولید می کنند، سازگاری کامل با PS5 و سایر پلتفرم ها را خواهید داشت.

رانندگان آن نمی‌توانند با گزینه‌های گران‌تر موجود در لیست ما رقابت کنند، اما برای بچه‌ها، این قابلیت بیش از حد قابل استفاده خواهد بود. و اگر می ترسید که در مدت کوتاهی پس از خرید آسیب ببینند، همیشه می توانید نسخه های دست دوم را با قیمت حدود 20 دلار پیدا کنید و پیدا کردن جایگزین را آسان می کند.

بهترین هدست حذف نویز PS5: هدست بی‌سیم Razer Barracuda Pro

بهترین هدست حذف نویز PS5 هدست بی‌سیم Razer Barracuda Pro

Razer در طول تاریخ 25 ساله خود برای ساخت لوازم جانبی بازی با کیفیت بالا شهرت زیادی به دست آورده است و محصولاتی مانند هدست بی سیم Razer Barracuda Pro ثابت می کنند که این شرکت هنوز می داند که چه چیزی یک هدست عالی را می سازد.

هدست Barracuda Pro با درایورهای 50 میلی متری TriForce Bio-cellulose و آمپلی فایر داخلی THX AAA، مطمئناً از نظر وفاداری صدا بی تفاوت نیست. تنظیمات صوتی را می توان از طریق برنامه Razer برای iOS یا Android به دلخواه تغییر داد، از جمله فعال کردن ANC هیبریدی زمانی که نیاز دارید دنیای واقعی را ببندید و به طور کامل در بازی خود غوطه ور شوید.

جدا از کیفیت صدا، یکی از مهم ترین ملاحظات هنگام خرید هدست بی سیم، عمر باتری است. و در حالی که هدست Barracuda Pro باتری های قابل تعویض گرم را همراه با برخی از دستگاه های با قیمت بالاتر ارائه نمی دهد، 40 ساعت استفاده از شارژ کامل را ارائه می دهد. این مقدار باید برای چند روز بازی در PS5 شما کافی باشد.

اتصالات توسط هر دو بی سیم 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث ارائه می شود که به شما امکان می دهد فقط با ضربه زدن روی دکمه SmartSwitch روی هدست، بین بازی و برقراری تماس با تلفن خود جابجا شوید. این یک ویژگی هوشمندانه و کاملاً قابل تنظیم در برنامه Razer است.

طراحی هدست بسیار کم رنگ است. حتی برای میکروفن هم رونق وجود ندارد، در عوض صدای شما توسط میکروفون‌های شکل‌دهنده پرتو دوگانه تعبیه‌شده در قسمت جلوی گوش‌ها گرفته می‌شود. این باعث می شود هدست Barracuda Pro به همان اندازه برای گوش دادن به موسیقی از تلفن یا لپ تاپ شما مناسب باشد و به شما امکان می دهد هر قدم و گلوله را در بازی ویدیویی مورد علاقه خود بشنوید.

Razer Barracuda Pro با قیمت 249 دلار گزینه ارزان قیمتی نیست، اما افراد کمی در اطراف هنگام انتخاب یک هدست بازی ANC وجود دارند. و با توجه به شجره نامه برند، کیفیت ساخت بالا و ویژگی های صوتی برتر، توصیه این هدست بسیار آسان است.

سوالات متداول

آیا پلی استیشن 5 دارای هدست است؟

PS5 پایه همراه با هدست نیست. برخی از باندل‌ها دارای هدست هستند، اما همه پلی‌استیشن 5 آن‌ها را ندارند.

چگونه یک هدست PS5 را وصل کنیم؟

هدست بی سیم خود را با کابل USB به PS5 متصل کنید، سپس هدست را روشن کنید. وقتی نور یکدست آبی می شود، وصل می شود!

آیا هدست های PS4 روی PS5 کار می کنند؟

اکثر هدست‌های PS4 روی پلی‌استیشن 5 نیز کار می‌کنند. با این حال، استثنائاتی وجود دارد، بنابراین ابتدا صفحه فروشگاه را بررسی کنید تا از سازگاری آن مطمئن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا