اجتماعیتکنولوژی

سودآورترین شغل های حوزه های فناوری کدامند؟

دنیای کامپیوتر و فناوری اطلاعات در تمامی ابعاد زندگی توسعه یافته و جزء لاینفک زندگی بشر شده است. به گونه ای که تمام امور زندگی مردم از جمله رانندگی با خودرو یا تشخیص بیماری با فناوری گره خورده است.

از آنجایی که در سال‌های توسعه فناوری سرعت بسیار بالا و غیرمنتظره‌ای را دنبال می‌کند، کارهایی که در این زمینه بوده است، مزایای زیادی نیز دارد. همچنین بسیاری از مشاغل که قبلاً حتی نامشان برای ما آشنا نبود به مشاغل دنیا اضافه شده و رقابت را از سایر مشاغل قبلی و قدیمی ربوده است.

در حال حاضر رشته IT یکی از رشته های شغلی کشور محسوب می شود که از سرعت بالاتری برخوردار است. در روزهایی که امکان بسیاری از فعالیت های تجاری وجود ندارد، بیشتر به کسب و کار و فعالیت خود در اینترنت و فضای مجازی ادامه می دهند.

کسانی که این روزها به دنبال شغل در حوزه فناوری هستند باید در انتخاب و تعیین شغل خود دقت بیشتری داشته باشند زیرا می توانید طبق لیست زیر درآمد بیشتری برای خود کسب کنید و آینده خود را با علم و دانش بیشتر پایه گذاری کنید.

بنابراین می دانیم این روزها چه مشاغلی از درآمد بهتر و شرایط مطلوب تری بهره می برند، برای افراد به ویژه جوانان و نوجوانانی که برای رشته و شغل آینده خود تصمیم می گیرند بسیار مهم است.

توسعه دهنده نرم افزار، تحلیلگر امنیت اطلاعات، مدیر بخش ارتباطات و فناوری، تحلیلگر سیستم های کامپیوتری، مهندس شبکه، دانشمند داده، تحلیلگر هوش تجاری، توسعه دهنده مرکز داده و ناظر امنیت سایت و ارائه برخی از مهمترین تجهیزات پردرآمد در حوزه فناوری اطلاعات (IT) معرفی شده است و طبق منابع رسمی، این مشاغل در برخی از کشورهای ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا دارای درآمد و شرایط کاری بهتری هستند.

سودآورترین شغل های حوزه های فناوری

  • برنامه نویسی
  • طراحی سایت
  • وبمستر 
  • کارشناس شبکه
  • کارشناس امنیت اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا