بازی و سرگرمیتکنولوژیشبکه های اجتماعی

YouTube صدای پایدار، بازکردن تب جدید و 34 ویژگی دیگر را رونمایی خواهد کرد

یوتیوب امروز یک به‌روزرسانی ویژگی‌ها را منتشر کرد که شامل سه دوجین ویژگی و تغییر جدید است، برخی جزئی و برخی نه تنها قابل توجه‌تر، بلکه بسیار مفیدتر هستند.

در صدر لیست هیجان انگیزترین ویژگی های اعلام شده، تب جدید You است. این برگه برگه قدیمی کتابخانه و صفحه حساب را ترکیب می کند، بنابراین تمام اطلاعاتی که می خواهید در یک مکان است، حتی سابقه تماشای شما، ویدیوهای دانلود شده، لیست های پخش و موارد دیگر. یوتیوب همچنین یک انیمیشن لوگوی جدید و “درخشش” به نحوه عملکرد مواردی مانند پیوندهای رسانه های اجتماعی، دکمه های اشتراک و سایر ویژگی ها دریافت می کند.

YouTube

ویژگی‌های به‌روزرسانی‌شده قابلیت تماشا شامل کنترل‌های ولوم جدید است که به شما امکان می‌دهد صدای پایدار را انتخاب کنید، که صدا را در یک ویدیو در همان سطح نگه می‌دارد، بنابراین هنگام تماشا، از شدت صدای کم به بلندی پرش نمی‌کنید.

کنترل های پخش جدید نیز در راه است. این موارد شامل ریز عکس‌های پیش‌نمایش بزرگ‌تر هنگام جستجو در یک ویدیو و امکان استفاده از ویژگی کشیدن به جستجو بدون از دست دادن جایگاه خود در ویدیو است. می‌توانید ویدیو را در برابر لمس‌های تصادفی که ممکن است تجربه تماشای شما را مختل کند قفل کنید، و اکنون می‌توانید در هر ویدیویی روی صفحه فشار دهید و نگه دارید تا به طور خودکار سرعت مشاهده را به 2 برابر افزایش دهید.

کمی جادوی هوش مصنوعی به برخی از افراد امکان می دهد با زمزمه کردن یا خواندن بخشی از آهنگ، آهنگ یا موزیک ویدیو را جستجو کنند، اگرچه به نظر می رسد این ویژگی در حال حاضر محدود به کاربران اندروید باشد.

سازندگان نیز ویژگی‌های جدیدی دریافت می‌کنند. به عنوان مثال، وقتی در ویدیوی خود می‌گویند «پسندیدن» یا «اشتراک»، آن دکمه‌ها سرنخ‌ها و انیمیشن‌های بصری دریافت می‌کنند، نظرات برتر می‌چرخند، و تعداد مشاهده و پسندیدن به‌طور خودکار در ۲۴ ساعت اول پس از یک ویدیو جدید به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شوند. ویدئو ارسال شده است.

تعداد زیادی افزودنی جدید کمتر جذاب دیگر وجود دارد که برخی از آنها (مانند You Tab جدید) امروز در دسترس خواهند بود. سایر ویژگی ها و تغییرات “به تدریج منتشر خواهند شد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا